Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fulgt med på alt, men hva kan forklare at det fortsatt er varme under bygningene 1 år etter...

Du må nesten være litt mer presis. Varme er ikke uvanlig. Forklar hva du mener og gjene vis kolde

Forrige side...

På forrige side finner jeg ikke annet som omhandler dette enn det jeg siterer. Kan du være litt mer presis?

Lenke til kommentar

Snakker dere fortsatt om dette? Et spørsmål til deltagerne: Hvordan vil en "seier" i denne debatten se ut?

A) Alle enes om at gruppe A - som ingen av oss kjenner - sto bak aksjonen.

B) Alle enes om at gruppe B - som ingen av oss kjenner - sto bak aksjonen.

C) Alle enes om at ingen vet om det var A eller B og kommer aldri til å vite det, og at det derfor er bortkasta tid å spekulere mere i det.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett ferdig denne serien og det er mildt sagt noe av det mest spennende jeg har sett på lenge...

Nok engang.. Tuuusen takk for lenken... :thumbs:

Spenning er en følelse.

Hvilke fakta presenterte filmen som var spennende, eller var det bare tåkeprat og vage ideer som ikke egentlig ble bevist eller etterforsket, bare foreslått som mulige sannheter?

Lenke til kommentar

Hvilke fakta presenterte filmen som var spennende, eller var det bare tåkeprat og vage ideer som ikke egentlig ble bevist eller etterforsket, bare foreslått som mulige sannheter?

Om du vil se den så se den om du ikke gidder så la være... Den forklarer svært mye og tar for seg ikke bare selve hendelsen, men også konflikten i truther bevegelsen... Men som sagt.. det krever at man har lyst og synes det er interessant å kaste bort 5 timer av livet på det...

Det er jo ikke du interessert så da ser jeg ikke noe poeng å si noe om den heller O.o

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du kan ikke forklare med dine egne ord hva du har sett?

Jeg har sett mange konspirasjonsvideoern, og felles of ALLE er at de har maksimalt EN etterprøvbar påstand per 10 minutter.

Det betyr at jeg kan få høre maksimalt 30 påstander på 5 timer.

Det tar deg 1 minutt å sitere en påstand fra filmen, og maksimalt 30 minutter å sitere alle poengene i hele filmen.

Denne filmen forklarer alt du trenger å vite om en hvilkensomhelst debatt, og forklarer utfyllende hvorfor det er respektløst å forvente at andre skal bruke mange timer på å se en video som sansynligvis ikke inneholder noen nye gode argumenter.

http://www.youtube.com/watch?v=AA5DsLzSVrk

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du vil se den så se den om du ikke gidder så la være... Den forklarer svært mye og tar for seg ikke bare selve hendelsen, men også konflikten i truther bevegelsen... Men som sagt.. det krever at man har lyst og synes det er interessant å kaste bort 5 timer av livet på det...

Det er jo ikke du interessert så da ser jeg ikke noe poeng å si noe om den heller O.o

You could list the 3 main points of the film and what information is presented that supports those 3 points. It's a bit coy to not present a summary of the films content. Most people won't watch a documentary unless they have at least some idea of what is discussed in the film. THis is why they make movie trailers.

Lenke til kommentar

9/11 var bare en i rekken av falsk flagg aksjoner som myndighetene har fått utført for å fremme sin agenda i arbeidet for en ny verdensorden og en verdensregjering, Det var mange før 9/11 og det har vært mange etter 9/11.

Poenget er at det er liten vits i å diskutere 9/11 med folk som tydeligvis av en eller annen grunn ikke kan eller vil forstå, mens det samtidig stadig skjer stadig nye falsk flagg aksjoner som ledd i myndighetenes og globalistenes arbeid for å skape frykt i folket og deretter kneble oss alle. Det er bare bortkastet tid.

Nå vil det antakelig skje en ny stor falsk flagg aksjon under ol i London, og med den og starten av tredje verdenskrig i midtøsten, så er løpet uansett kjørt.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Ser absolutt ikke noe poeng i det nei....

Er man interessert så finner man ut av det og er man ikke kan man bruke tiden på noe annet...

Det betyr ikke noe som helst for saken hva jeg eller noen av dere velger å gjøre...

OK, but you posted it for a reason and by not providing a synopsis you ensure that your arguments will not be heard. Why participate in a forum if you don't care whether anyone pays attention or not? Might as well just talk to yourself!

Lenke til kommentar

9/11 var bare en i rekken av falsk flagg aksjoner som myndighetene har fått utført for å fremme sin agenda i arbeidet for en ny verdensorden og en verdensregjering, Det var mange før 9/11 og det har vært mange etter 9/11.

Poenget er at det er liten vits i å diskutere 9/11 med folk som tydeligvis av en eller annen grunn ikke kan eller vil forstå, mens det samtidig stadig skjer stadig nye falsk flagg aksjoner som ledd i myndighetenes og globalistenes arbeid for å skape frykt i folket og deretter kneble oss alle. Det er bare bortkastet tid.

Nå vil det antakelig skje en ny stor falsk flagg aksjon under ol i London, og med den og starten av tredje verdenskrig i midtøsten, så er løpet uansett kjørt.

Som sagt så mange ganger før. Vis oss, kom med beviser, argumenter for disse påstandene. Du veksler jo kun mellom tomme påstander og beskyldninger og at alle vi andre er blinde eller dumme eller hjernevaskede osv. Du gir oss absolutt ingen grunn til å tro på noe av det du skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt så mange ganger før. Vis oss, kom med beviser, argumenter for disse påstandene. Du veksler jo kun mellom tomme påstander og beskyldninger og at alle vi andre er blinde eller dumme eller hjernevaskede osv. Du gir oss absolutt ingen grunn til å tro på noe av det du skriver.

Definisjonen på et troll

Lenke til kommentar

Det tror jeg også faktisk... Du skal ikke se bort fra at de til eksempel vil bruke kjemiske våpen av noe slag som kan spores til Iran og som de kanskje har skaffet av Assad..

Slår du to fluer i en smekk...

Det står jo allerede 4 amerikanske hangarskip å venter i regionen der nede... Det er vel bare 11 de har totalt i flåten sin og det sier vel nok egentlig....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...