Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Akasha, hva slags bomber har de brukt, og hvor store mengder må de ha brukt? Og hvorfor i huleste hører vi ingenting? Du har nevnt at store bygningsdeler ble slengt flere fotballbaner bortover, hva slags lydløst sprengstoff klarer dette?

 

Jeg vet ikke hva de har brukt, og jeg vet heller ikke hva som bråker mest av titusenvis av tonn med bygningsmasse som faller nedover og eksplosiver (eller hva det nå var).

 

De kan jo ha brukt andre ting for å svekke kjernen og dermed fjerne bygningens styrke. Uten kjernen så vil jeg nok også tro at toppen kunne klart å drive kollapsen helt til bunnen...

 

Når et gjelder de tingene som ble slengt så langt unna sier jeg bare at en tyngdekraft dreven kollaps ikke kan klare det.. Jeg vet ikke hva slags sprengstoff de brukte, bare at tyngdekraft virker vertikalt og ikke horisontalt..

 

Forklarte jeg ikke dette tidligere..????

 

Akkumulert bygningsmasse tar større og større plass, og presset og trykket (det fysiske PRESSET -- ikke luften) er i stand til å slynge deler ganske langt.

 

Når profesjonelle feller en høy bygning imploderer de den.

Det skjedde ikke med tvillingtårnene: Der måtte hver etasje brekkes og PRESSET som skal til for at pillarene brekker er nok ganske stort, kan du sikkert tenke deg.

 

Tror du at det er mulig at brekkende stål og betong kan slynges av gårde et godt stykke dersom det er en kraft på hundre tusen tonn som brekker dem samtidig som plassen de kan gjøre av seg forsvinner raskt?

 

Uansett, så tror du ikke at noe skjedde, du tror bare ikke på den offisielle historien og stiller spørsmål ved alle faktum i saken og leter etter alternative forklaringer uten å engang ha noen som helst samlet teori om hva som skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, så tror du ikke at noe skjedde, du tror bare ikke på den offisielle historien og stiller spørsmål ved alle faktum i saken og leter etter alternative forklaringer uten å engang ha noen som helst samlet teori om hva som skjedde.

 

At jeg ikke tror på den offisielle konspirasjonsteorien er riktig, men å si at jeg ikke har mine teorier om hva som skjedde blir vel feil...

 

Jeg har mange teorier, men om de er riktige eller ikke kan være en helt annen sak..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og om de er riktig eller ikke er heller ikke særlig viktig? Det viktigste er å ikke tro på det myndighetenes etteretningsorganer finner ut av.

 

Tja.. Jeg har hele tiden sagt at man bør jobbe seg inn fra en kant...

 

Først så må man se på den offisielle historien og bevise at den er feil eller i alle fall kreve grundigere undersøkelser fra uavhengige instanser og fagpersonell...

 

Når man har bevist eller motbevist den offisielle konspirasjonsteorien må man starte på nytt med å finne ut hva som virkelig skjedde og hvordan det ble utført...

 

Sistnevnte tror jeg personlig vil bli den vanskeligste biten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten at jeg anklager Akasha, så virker det som for mange at de er politisk motivert. Hun har vel sagt at hun hadde ofret livet sitt på at den offisielle teorien er feil, og da er det litt spesielt at hun ikke har sine egne teorier.

 

og hva er det du baserer denne påstanden på da ??

 

Du har jo hengt lenge nok i denne tråden til å ha lest en del så enten lider du av mildt hukommelsestap eller så er du bare ute etter å dra en stråmann opp av sekken....

 

Nå tenkte jeg da på påstanden om manglende teorier da.. Det andre er jo helt rett...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på en hvordan det skulle vært mulig å holde en så stor konspirasjon hemmelig. Sett at det kanskje var femti-hundre personer, for å nevne et tall, som var med på hele operasjonen med alt fra rigging av eksplosiver til å kapre fly. Er det da rimelig å anta at det aldri kommer til å lekke ut?

 

Det er jo mulig, men for hver dag synker sansyneligheten. 50-100 er forøvrig ett veldig mildt overslag. Mange av teoriene krever tusenvis av innvolverte. Husk at kommisjonene som har gransket dette var med på konspirasjonen. Mange hevder også at mediene var med, og at mange av vitnene var skuespillere. Da snakker vi plutselig en relativt solid konspirasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

og hva er det du baserer denne påstanden på da ??

 

Du har jo hengt lenge nok i denne tråden til å ha lest en del så enten lider du av mildt hukommelsestap eller så er du bare ute etter å dra en stråmann opp av sekken....

 

Nå tenkte jeg da på påstanden om manglende teorier da.. Det andre er jo helt rett...

Beklager, det ble visst en misforståelse. Det blir vel mer korrekt å skrive at du faktisk ikke vet hva som hendte. Derav "at du ikke har din egen teori, om hvilken teori som er rett". Og når man faktisk ikke vet hva som hendte - så blir det merkelig å ville ofre livet sitt på det.

 

For å komme med noen yrkesgrupper som må ha vært involvert:

Brannmenn

Politi

Flygeledere

Militæret

Vektere, gjerne på flyplass og i WTC.

Teknisk personell, med tanke på fly, sprenging, videooverføring

Vitner/Etterlatte til f. eks. de som døde i flyene

Osama Bin Laden & Co - merkelig at man ikke har hørt; "JAMEN DET VAR IKKE OSS!" fra dem.

Media

NIST, og mange andre som har etterforsket

Personer som jobbet i tårnet, og i WTC7.

Politikere

 

Så jeg vil egentlig si at det er rimelig mer enn 50-100 personer som måtte ha vært involvert i en slik aksjon.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi hvis det som dere sier var sprengstoff involvert, så ville jo absolutt alle New Yorkere vite det, siden dere gjentatte ganger har sagt at "alle kan da høre det".

 

Selv du må da vel forstå at vi mener alle her som har sett videoene, og ikke alle i New York.

New York er jo en stor by, og alle i byen kunne vel umulig høre eksplosjonene, det var nok sikkert også mange i byen som ikke engang hørte at tårnene falt.

 

Ellers så er vel de fleste i New York som de fleste i Norge og også som de fleste her på forumet, de tror blindt på det myndighetene sier og er ikke i stand til å tenke selv.

Lenke til kommentar

og hva er det du baserer denne påstanden på da ??

 

Du har jo hengt lenge nok i denne tråden til å ha lest en del så enten lider du av mildt hukommelsestap eller så er du bare ute etter å dra en stråmann opp av sekken....

 

Nå tenkte jeg da på påstanden om manglende teorier da.. Det andre er jo helt rett...

Beklager, det ble visst en misforståelse. Det blir vel mer korrekt å skrive at du faktisk ikke vet hva som hendte. Derav "at du ikke har din egen teori, om hvilken teori som er rett". Og når man faktisk ikke vet hva som hendte - så blir det merkelig å ville ofre livet sitt på det.

 

Jeg har heller aldri sagt at jeg har vært villig til å ofre livet for mine teorier... du er ute å fisker på for grunt vann min kjære venn... Jeg har sagt at jeg var villig til å satse livet på at konspirasjonsteorien som sier at noen kaprere med tapetkniver var årsaken til at 3 bygninger kollapset er ren og skjær oppspinn. Jeg tror ikke noe på den teorien rett og slett...

 

Så har jeg sagt at det er noe usikkerhet omkring hva som faktisk har skjedd, men jeg er i det minste ærlig om den saken... Det er jo ganske mange ting som er rart den dagen...

 

Å vite, betyr pr. definisjon at jeg har blitt overbevist eller i beste fall har akseptert en teori, og det har jeg ikke blitt...

 

For meg er det 100% innlysende at hele denne saken er en false flag operasjon, men jeg har da ikke funnet opp kruttet selv liksom....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det viktigste er vel å vite at 9/11 var en falsk flagg aksjon, planlagt av myndighetene for å få innført patriot act, og den globale"krigen mot terror".

Som nå også er blitt til krigen mot landets egne borgere som defineres som "terrorister" av regjeringen, dvs alle som ikke støtter regjeringens politikk., tenker forbudte tanker og/eller eier forbudte ting.

 

Alle som er i stand til å tenke selvstendige tanker vil forstå at 9/11 var en falsk flagg aksjon. Med dem kan man diskutere hvordan det ble utført, men med dem som ikke kan tenke selv nytter det ikke å prøve å diskutere, det er bare bortkastet tid

 

Etter USA er det vår tur, vi har allerede hatt vårt 9/11, og vi får snart også vår "patriot act" Og etter hvert vil det forhåpentligvis bli flere som våkner og oppdager hva som er i ferd med å skje, selv om det da vil være for sent å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Det viktigste er vel å vite at 9/11 var en falsk flagg aksjon, planlagt av myndighetene for å få innført patriot act, og den globale"krigen mot terror".

Som nå også er blitt til krigen mot landets egne borgere som defineres som "terrorister" av regjeringen, dvs alle som ikke støtter regjeringens politikk., tenker forbudte tanker og/eller eier forbudte ting.

 

Alle som er i stand til å tenke selvstendige tanker vil forstå at 9/11 var en falsk flagg aksjon. Med dem kan man diskutere hvordan det ble utført, men med dem som ikke kan tenke selv nytter det ikke å prøve å diskutere, det er bare bortkastet tid

 

Etter USA er det vår tur, vi har allerede hatt vårt 9/11, og vi får snart også vår "patriot act" Og etter hvert vil det forhåpentligvis bli flere som våkner og oppdager hva som er i ferd med å skje, selv om det da vil være for sent å gjøre noe med det.

 

Og her avslører du jo ganske greit hvordan du tenker. Du vet at alt var en false flag, og dette vet du fordi du er overbevist om at verden henger sammen slik du tror. Deretter prøver du å finne beviser for at det var en false flag, men her har du enda ikke lyktes. De fleste andre derimot går motsatt vei, de analyserer hvorvidt det kan ha vært sabotasje, for deretter å spekulere i motiv. Jeg tror du får helt forskjellige konklusjoner om du prøver å finne sannheten med beviser enn om du prøver å finne beviser for din egen sannhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fordi hvis det som dere sier var sprengstoff involvert, så ville jo absolutt alle New Yorkere vite det, siden dere gjentatte ganger har sagt at "alle kan da høre det".

 

Selv du må da vel forstå at vi mener alle her som har sett videoene, og ikke alle i New York.

New York er jo en stor by, og alle i byen kunne vel umulig høre eksplosjonene, det var nok sikkert også mange i byen som ikke engang hørte at tårnene falt.

 

Ellers så er vel de fleste i New York som de fleste i Norge og også som de fleste her på forumet, de tror blindt på det myndighetene sier og er ikke i stand til å tenke selv.

 

Etter din definisjon så er det ingen i verden som er i stand til å tenke selv, og det er bra.

Lenke til kommentar

Og om de er riktig eller ikke er heller ikke særlig viktig? Det viktigste er å ikke tro på det myndighetenes etteretningsorganer finner ut av.

 

Tja.. Jeg har hele tiden sagt at man bør jobbe seg inn fra en kant...

 

Først så må man se på den offisielle historien og bevise at den er feil eller i alle fall kreve grundigere undersøkelser fra uavhengige instanser og fagpersonell...

 

Når man har bevist eller motbevist den offisielle konspirasjonsteorien må man starte på nytt med å finne ut hva som virkelig skjedde og hvordan det ble utført...

 

Sistnevnte tror jeg personlig vil bli den vanskeligste biten...

Fagpersonel har jobbet grundig med saken, og har kommet til en konklusjon, uavhengig av den så har jeg faktisk ikke noe problem med å skjønne at bygningene raste sammen. ikke fordi jeg har god utdannelse innenfor noen slike felt, men fordi jeg ser det som plausibelt. Hva skulle ellers skjedd og hvorfor?

 

Hva legger du i grundigere undersøkelser? Skal fagpersonnel avkrefte alle mulige påstander dere "foil hats" kommer med?

 

Du gjør det hele veldig enkelt, 3 kaprere med 3 tapetkniver raste 3 bygninger, men det har da skjedd myyye mer enn dette. Kan vi ikke like gjerne si at 3 tapetkniver fikk WTC til å rase? Drit i alle andre faktorer, myndighetene sier at 3 tapetkniver raserte bygningene og da stemmer dette for oss sauer.

Lenke til kommentar

Fagpersonel har jobbet grundig med saken, og har kommet til en konklusjon, uavhengig av den så har jeg faktisk ikke noe problem med å skjønne at bygningene raste sammen. ikke fordi jeg har god utdannelse innenfor noen slike felt, men fordi jeg ser det som plausibelt.

 

Da er jo den saken løst... O.o

 

Hva skulle ellers skjedd og hvorfor?

 

Du er jo søt og da... Her har du deltatt i en tråd i månedsvis og nå plutselig har du glemt hvorfor vi mener hele greie ble utført ??

 

Det var jo selvsagt fordi de ikke likte demokratiet og at vi spiser hamburgere og er "frie"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...