Gå til innhold

Government bak 9/11 - V 2.0


Anbefalte innlegg

Spol tilbake 1200 år.

 

Då MÅTTE DU arbeide 12 timer om dagen for å overleve.

Og på fritiden så reparerte du huset, sydde sko og så over buskap eller laget mat.

Den friheten vi opplever i dag er helt ekstrem.

 

Og hvordan mener du at du kan vite at folk måtte arbeide 12 timer om dagen ?

Var du kanskje der slik at du kunne se det selv ?

 

Og om de jobbet 12 timer om dagen, hvordan kunne de da ha fririd og tid til å repare huset, sy sko, se over buskap eller lage mat ?

Når sov de ?

 

At du sier at "friheten vi har i dag er ekstrem" gir meg en sterk mistanke om at du er en slags påvirkningsagent fra regjeringen, for at du virkelig er så dum at du tror folket har"ekstrem frihet" i Norge har jeg vanskelig for å tro.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser du for deg at livet var i Norge for 1200 år siden?

I dag så kan du la være å jobbe i både 4 og 5 dager uten å dø av sult!

 

Ja, du kan faktisk gå måneder uten å arbeide uten å dø.

Dersom du arbeider i 6 måneder, så har du uten problemer nok penger til å leve FETT i mange ÅR dersom du tar utgangspunkt i å leve uten vann, strøm eller moderne bygningskriterier -- og lever på korn som du kjøper på butikken, og utnytter melk og egg fra dyr som du holder selv.

 

Altså:

For å LEVE i dag så må du arbeide UNDER 1 time om dagen -- og da tar vi ikke med trygdeytelser, men går ut i fra at du tjener 3150 kroner i måneden på ~20 timer i måneden -- som underbetalt butikkmedarbeider.

Det er ALT du TRENGER å arbeide for å leve.

 

Du har 23 timer med tid i døgnet på å bruke på AKKURAT DET DU SELV ØNSKER.

De fleste ønske å arbeide for å tjene mer penger for å kjøpe seg LUKSUSVARER som oppvaskmaskin, kjøleskap og vaskemaskin.

Bil, båt, hytte og så videre.

 

Hvis du tror at du kunne sluppet unna med mindre arbeid for 1200 år siden, så aner jeg ikke hva jeg skal si -- for da finnes det desverre ikke hjelp.

 

Frihet:

Evnen til å gjøre det du selv ønsker, uten å bli tvunget til å gjøre det av noen forhold -- inkludert nødvendig arbeid for å overleve.

Ja, for du er ikke fri om du ikke kan gjøre noe annet enn å arbeide for overlevelsen.

 

Ingen tvinger deg til å arbeide i Norge.

 

Kan du ikke forklare HVORDAN du IKKE er fri..?

Hvem er det som tvinger deg til å gjøre noe du ikke selv ønsker etter den ene timen du trenger å arbeide for å overleve?

Du slipper også å betale skatt dersom du arbeider så lite som skissert.

 

Her er noen priser:

Ris koster 1 krone per middagsporsjon.

Pølser koster 5 kroner per middagsporsjon.

...

Kort fortalt, du trenger ikke å bruke mer enn 20 kroner dagen på mat dersom du setter deg inn i prisene og vet hva du trenger å spise.

 

I det skisserte eksempelet over så kan du bo i en leilighet sammen med en annen person og ha 23 timer til å gjøre hva du vil de fire dagene i uken du er på jobb en time, 24 timer de tre andre dagene, UTEN å betale skatt, mens du betaler 2500 kroner i måneden i leie for halvparten av en hybel -- og har mer enn nok penger til å leve.

 

Friheten er ekstrem.

Ingen pattedyr har på noe tidspunkt i historien vært så frie som nordmenn er i dag.

 

HVIS du mener at du er ufri, kan du ikke påpeke HVA som gjør deg ufri?

Hvem er det som tvinger deg til å gjøre noe og hva er det du blir tvunget til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ser du for deg at livet var i Norge for 1200 år siden?

I dag så kan du la være å jobbe i både 4 og 5 dager uten å dø av sult!

 

Ja, du kan faktisk gå måneder uten å arbeide uten å dø.

Dersom du arbeider i 6 måneder, så har du uten problemer nok penger til å leve FETT i mange ÅR dersom du tar utgangspunkt i å leve uten vann, strøm eller moderne bygningskriterier -- og lever på korn som du kjøper på butikken, og utnytter melk og egg fra dyr som du holder selv.

 

Altså:

For å LEVE i dag så må du arbeide UNDER 1 time om dagen -- og da tar vi ikke med trygdeytelser, men går ut i fra at du tjener 3150 kroner i måneden på ~20 timer i måneden -- som underbetalt butikkmedarbeider.

Det er ALT du TRENGER å arbeide for å leve.

 

Du har 23 timer med tid i døgnet på å bruke på AKKURAT DET DU SELV ØNSKER.

De fleste ønske å arbeide for å tjene mer penger for å kjøpe seg LUKSUSVARER som oppvaskmaskin, kjøleskap og vaskemaskin.

Bil, båt, hytte og så videre.

 

Hvis du tror at du kunne sluppet unna med mindre arbeid for 1200 år siden, så aner jeg ikke hva jeg skal si -- for da finnes det desverre ikke hjelp.

 

Frihet:

Evnen til å gjøre det du selv ønsker, uten å bli tvunget til å gjøre det av noen forhold -- inkludert nødvendig arbeid for å overleve.

Ja, for du er ikke fri om du ikke kan gjøre noe annet enn å arbeide for overlevelsen.

 

Ingen tvinger deg til å arbeide i Norge.

 

Kan du ikke forklare HVORDAN du IKKE er fri..?

Hvem er det som tvinger deg til å gjøre noe du ikke selv ønsker etter den ene timen du trenger å arbeide for å overleve?

Du slipper også å betale skatt dersom du arbeider så lite som skissert.

 

Her er noen priser:

Ris koster 1 krone per middagsporsjon.

Pølser koster 5 kroner per middagsporsjon.

...

Kort fortalt, du trenger ikke å bruke mer enn 20 kroner dagen på mat dersom du setter deg inn i prisene og vet hva du trenger å spise.

 

I det skisserte eksempelet over så kan du bo i en leilighet sammen med en annen person og ha 23 timer til å gjøre hva du vil de fire dagene i uken du er på jobb en time, 24 timer de tre andre dagene, UTEN å betale skatt, mens du betaler 2500 kroner i måneden i leie for halvparten av en hybel -- og har mer enn nok penger til å leve.

 

Friheten er ekstrem.

Ingen pattedyr har på noe tidspunkt i historien vært så frie som nordmenn er i dag.

 

HVIS du mener at du er ufri, kan du ikke påpeke HVA som gjør deg ufri?

Hvem er det som tvinger deg til å gjøre noe og hva er det du blir tvunget til?

 

Jeg stilte deg noen spørsmål, og disse spørsmålene skal du svare på og ikke komme med bortforklaringer og motspørsmål som du bruker å gjøre.

Hvorfor kan dere politisk korrekte zoombier aldri svare på et spørsmål men bare komme med bortforklaringer og hånlige motspørsmål ?

 

Mennesker er forøvrig ikke noe dyr.

Det er mulig du ser på deg selv som et dyr, men da kan du ikke gå rundt og kalle deg et menneske, og du kan heller ikke forlange at noen andre tar deg for et menneske eller ser på deg som menneskelig.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Spol tilbake 1200 år.

 

Då MÅTTE DU arbeide 12 timer om dagen for å overleve.

Og på fritiden så reparerte du huset, sydde sko og så over buskap eller laget mat.

Den friheten vi opplever i dag er helt ekstrem.

 

Og hvordan mener du at du kan vite at folk måtte arbeide 12 timer om dagen ?

Var du kanskje der slik at du kunne se det selv ?

 

Og om de jobbet 12 timer om dagen, hvordan kunne de da ha fririd og tid til å repare huset, sy sko, se over buskap eller lage mat ?

Når sov de ?

 

At du sier at "friheten vi har i dag er ekstrem" gir meg en sterk mistanke om at du er en slags påvirkningsagent fra regjeringen, for at du virkelig er så dum at du tror folket har"ekstrem frihet" i Norge har jeg vanskelig for å tro.

 

Han var sikkert ikke der selv, men han har vell antagelig lest seg opp.

 

Jeg regner forøvrig med at mye av det du skriver som tillegsoppgaver faller inn under de 12 timene, blandt annet buskap osv.

 

Men du har sikkert hørt om t10-timersdager og 12-timersdager før? Barnearbeid? osv.

 

ting er langtfra perfekt i dag, men jeg tviler på at noen nordmenn før oss har hatt det like godt og hatt like stor personilig frihet som i dag. Samtidig som vi på andre fronter har større regulering, men samtidig veldig mange flere rettigheter.

Lenke til kommentar

jeg har heller ikke hørt eksplosiver i noen av videoene

 

Jeg er ganske sikker på at du bør få sjekket hørselen.

 

Det bør vel også samtlige som var i downtown new york 9/11 da en eksplosjon ville vært hørbar i sådan omkrets.

 

Det er jo mange filmer om dette her da.. du kan tydelig høre eksplosjonene...

 

Skjønner ikke hvorfor det det er så spennende å diskutere i månedsvis...

 

Herregud, er vi tilbake til dette nå? Slutter dere aldri å gjenta dere selv?

 

Igjen: Høye smell er ikke nødvendigvis eksplosjoner. Eksplosjoner er ikke nødvendigvis sprengstoff.

Lenke til kommentar

Jeg har vel kanskje sagt dette tidligere, men her viser Snartenkt til enda et problem med konspirasjonsteoretikere sin logikk. De er utrolige raske med å trekke slutninger ut i det vide. Smell = eksplosjoner. Eksplosjon = sprengstoff. Lyder i et gammelt hus = spøkelser.

Lenke til kommentar

Generelt sett kan vi egentlig si:

 

Rare lyder -- Myndighetene lyger

Ingen lyder -- Myndighetene sensurerer

 

...

 

Og jeg gjentar meg selv:

BREIVIK sin bombe ville ikke kunne senket bygningen.

Breivik sin inspirasjonskilde plasserte faktisk en lignende bombe i kjelleren på WTC og gjorde ingen varig skade på selve bygningen.

 

Så hvor absurd mye eksplosiver skal de ha brukt?

Hvor er bildene av eksplosjonen og de knuste vinduene i nabobygningene?

 

Én eksplosjon som er sterk nok til å umiddelbart felle en bygning som gjerningspersonene umulig kunne vite skadeomfanget på eller etasjen flyet traff -- og er dermed tvunget til å bruke en bombe som er stor nok til å felle bygningen i en eksplosjon?

Eh...

 

Mange eksplosjoner er utelukket da lyden fra fler eksplosjoner ville avslørt at det.

 

Så.

Det var EN eksplosjon, eller ingen.

Dersom det var EN eksplosjon, og de ønsket å felle bygningen, så ville menneskene følt trykkbølgen og VISST at det var en eksplosjon i tillegg til at alle i hele byen hadde hørt eksplosjonen, og i tillegg til at glass i nabobygningene i ganske lang avstand ville knust.

 

Altså er jeg fristet til å si at det ikke var noen eksplosjoner.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

9/11 Fake Actor In A Clean Firefighter Costume Says He Was Digging All Day, Too Hot For Rescue

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bA6480sap18&feature=related

 

Edit: til Herzeleid som ikke greier å få med seg informasjon på egenhånd.

 

WPIX WB11 8:30 PM September 11, 2001. Look at his new goggles, shiny helmet, clean dust mask, clean skin on his face, and a clean dust free uniform after working all day in fine dust and dirty debris. This guy is a planted fake witness giving a too hot to rescue cover story.

Endret av Elder of Zyklon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

9/11 Fake Actor In A Clean Firefighter Costume Says He Was Digging All Day, Too Hot For Rescue

 

http://www.youtube.com/watch?v=bA6480sap18&feature=related

Edit: til Herzeleid som ikke greier å få med seg informasjon på egenhånd.

WPIX WB11 8:30 PM September 11, 2001. Look at his new goggles, shiny helmet, clean dust mask, clean skin on his face, and a clean dust free uniform after working all day in fine dust and dirty debris. This guy is a planted fake witness giving a too hot to rescue cover story.

 

Joda, han ser relativt lite skitten ut, i mørket, men så er vell heller ikke verneutstyr og reflekser kjent for å trekke til seg støv og skitt, som det gjerne var mest av.

 

Du kan jo ta en titt på disse bildene og si hvor skitne du tror de hadde sett ut i mørket.

 

Forøvrig, hva skulle poenget være med å hyre inn masse skuespillere og dermed innvie enda flere i kjempekonspirasjonen, når det uansett var mer enn nok ekte brannmenn å intervjue?

post-72996-0-28284500-1341067037_thumb.jpg

post-72996-0-06004100-1341067049_thumb.jpg

post-72996-0-76999200-1341067054_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Random bilder av brannmenn på andre datoer var det beste du greide å komme med for å bevare dine mange vrangforestillinger?

 

Sterkt Herzeleid! Virkelig Sterkt!

 

Jeg er imponert!

 

Ærlig talt. Det er brannmenn som jobber på samme sted som den påståtte skuespilleren skal ha gjort og som viser godt hvordan disse uniformene ikke trenger å bli mer skitne enn det du ser, eller rettere sag ikke ser, i mørket på filmen din. Datoen på alle vet jeg ærlig talt ikke. Om du googler bilder vil du se nok av eksempler på det samme.

 

Hva er poenget ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du gidder ikke utfordre det etablerte, falske verdensperspektivet ditt fordi at du er feig og redd. Det er sannheten.

 

Random bilder av brannmenn på andre datoer var det beste du greide å komme med for å bevare dine mange vrangforestillinger?

 

Sterkt Herzeleid! Virkelig Sterkt!

 

Jeg er imponert!

 

Ærlig talt. Det er brannmenn som jobber på samme sted som den påståtte skuespilleren skal ha gjort og som viser godt hvordan disse uniformene ikke trenger å bli mer skitne enn det du ser, eller rettere sag ikke ser, i mørket på filmen din. Datoen på alle vet jeg ærlig talt ikke. Om du googler bilder vil du se nok av eksempler på det samme.

 

Hva er poenget ditt?

Poenget er at du ser i alle andre retninger enn der du bør og ikke aksepterer andre forklaringer enn de som samsvarer med vrangforestillingene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du gidder ikke utfordre det etablerte, falske verdensperspektivet ditt fordi at du er feig og redd. Det er sannheten.

 

Random bilder av brannmenn på andre datoer var det beste du greide å komme med for å bevare dine mange vrangforestillinger?

 

Sterkt Herzeleid! Virkelig Sterkt!

 

Jeg er imponert!

 

Ærlig talt. Det er brannmenn som jobber på samme sted som den påståtte skuespilleren skal ha gjort og som viser godt hvordan disse uniformene ikke trenger å bli mer skitne enn det du ser, eller rettere sag ikke ser, i mørket på filmen din. Datoen på alle vet jeg ærlig talt ikke. Om du googler bilder vil du se nok av eksempler på det samme.

 

Hva er poenget ditt?

Poenget er at du ser i alle andre retninger enn der du bør og ikke aksepterer andre forklaringer enn de som samsvarer med vrangforestillingene dine.

 

Jeg har svart deg ganske grundig nå og du har ikke annet enn personanngrep å komme med?

 

rapportert

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...