αкαѕнα Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ko ko. Det første jeg tenker når jeg leser postene her. Mange her som hadde strøket på psyk. valuering jaffal. Og du stryker i Norsk ... Hold deg gjerne til barnetv om virkeligheten blir for strevsom... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Aaah, slik føler jeg det når jeg ser alle de mongoloide konspirasjonsteoriene også. 5 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Aaah, slik føler jeg det når jeg ser alle de mongoloide konspirasjonsteoriene også. Flott.. vi har alle våre interesser... Jeg urinerer ikke i din lekegrind så jeg hadde satt pris på den samme respekten. Når man kun er innom for å lire av seg noen neanderthal kommentarer så viser man jo hvor landet ligger. Bill Clinton, hadde aldri sex med Monica Lewinsky og det var en haug med masseødeleggelsesvåpen i Irak. La oss nå også huske at Saddam kastet spedbarn ut av kuvøser i Kuwait. Man skal rett og slett aldri betvile den alment aksepterte sannhet... fornuftig det... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ærlig talt: hvis Gnilreg og Ginecologo kun skal bidra med dette søppelet her så bør dere heller holde dere utenfor. Med slik opptreden driter dere dere selv ut, ikke konspirasjonsteoretikerne. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er hun som drar frem virkeligheten, skal jeg bare holde kjeft og late som om det er hold i at Balthier842s kommentar som jeg synes er helt på jordet? 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er hun som drar frem virkeligheten, skal jeg bare holde kjeft og late som om det er hold i at Balthier842s kommentar som jeg synes er helt på jordet? Så diskuter på en saklig måte istedenfor å gnåle om at teoriene er mongoloide osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Så du egentlig hva jeg svarte på? Er det greit kun fra den ene parten du holder med, men ikke den andre? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Virker som du er pilot, eller over middels interessert i fly-faget. Her er en link til . Veldig interessant, og kan muligens settes sammen med den dårlige radardekningen enkelte steder. Jeg har for øvrig mistet sansen for "pilots for 9/11 truth" hvor jeg mener at de snakket intenst og hardt om "hva som var på undersiden" av flyet, med sammenligninger av raketter og gud vet hva. Viste seg tydelig at dette var en del av hjulbrønnen som eksisterer på alle 757'er. Dette viser egentlig hvor lite som skal til før de får tankene i gang, når de ikke gidder å sjekke hva som faktisk er under flyet på bilder.. 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Så du egentlig hva jeg svarte på? Er det greit kun fra den ene parten du holder med, men ikke den andre? Fortell meg hvilken part du mener jeg holder med? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nå var det vel ikke akkurat lydløse eksplosiver, flere brannfolk,politifolk og andre vitner forteller om serier med eksplosjoner inne i bygningene. Kilde, takk. Jeg har lagt ut massevis av videoer og websider allerede, men dere bare overser det, og/eller så er dere ikke i stand til å forstå dette materialet. Jeg har sett videoer du har lagt ut, og der er det i beste fall snakk om en eller to smell (med lange mellomrom). Det beviser jo bare at du vet du tar feil siden du ikke klarer å komme med noe annet. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg har nevt dette før: Eksplosiver med kraft til å felle en bygning lager ikke bare lyder, men har sjokkbølger som er SYNLIGE. Røyken utenfor etasjene med eksplosiver ville blitt SLÅTT til siden og dannet en synlig RING utenfor vinduene som ville blitt BLÅST LANGT UTOVER på grunn av det høye trykket. Eksplosjonene ville blitt hørt flere kilometer unna som skarpe smell, samtidig som at de tilstede ville FORSTÅTT at det var eksplosiver, ikke stilt spørsmål om det. Jeg har heller ikke hørt eksplosiver i noen av videoene, kun høye lyder som kan skyldes brekkende betong eller store vrakrester som treffer bakken. Det skal mange eksplosjoner til for å senke en bygning, og sprenger du 100 ladninger som er nødvendig for en kontrollert rivning, så høres det ut som mange eksplosjoner uansett hvor samkjørte de er om enn bare fordi avstanden mellom eksplosivene er større enn lydens hastighet klarer å maskere. 5 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 jeg har heller ikke hørt eksplosiver i noen av videoene Jeg er ganske sikker på at du bør få sjekket hørselen. Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 jeg har heller ikke hørt eksplosiver i noen av videoene Jeg er ganske sikker på at du bør få sjekket hørselen. Det bør vel også samtlige som var i downtown new york 9/11 da en eksplosjon ville vært hørbar i sådan omkrets. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 jeg har heller ikke hørt eksplosiver i noen av videoene Jeg er ganske sikker på at du bør få sjekket hørselen. Det bør vel også samtlige som var i downtown new york 9/11 da en eksplosjon ville vært hørbar i sådan omkrets. Det er jo mange filmer om dette her da.. du kan tydelig høre eksplosjonene... Skjønner ikke hvorfor det det er så spennende å diskutere i månedsvis... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) jeg har heller ikke hørt eksplosiver i noen av videoene Jeg er ganske sikker på at du bør få sjekket hørselen. Det bør vel også samtlige som var i downtown new york 9/11 da en eksplosjon ville vært hørbar i sådan omkrets. Det er jo mange filmer om dette her da.. du kan tydelig høre eksplosjonene... Skjønner ikke hvorfor det det er så spennende å diskutere i månedsvis... Det er fordi enkelte av oss har HØRT eksplosjoner som er kraftige nok til å brekke en steinbro. Lyden av moderate konsentrasjoner av høyeksplosiver er SKARP som et rifleskudd. For ikke å nevne at for å senke bygningen så kreves det enten MANGE små ekplosiver -- og du hører: *Da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-ooooooooooOOOOOOOOOMmmmmmmmmm* Høyeksplosiver som ikke sprenges i EN stor klump høres nøyaktig ut som det antall eksplosiver det er. Om de setter dem til å gå av samtidig så er avstander på 5 meter mellom eksplosivene nok til at du hører at det er seperate eksplosiver. Om de setter dem av til å gå av slik at sjokkbølgen en vei blir samlet, vil det de tre andre himmelretninger høres mye tydeligere.at det er separate eksplosiver. Det går ikke an å kamuflere flere eksplosiver ELLER unngå at alle hører at det er flere eksplosiver. ELLER så måtte de sprengt en enkeltbombe -- som er helt utenkelig. Hadde de sprengt en enkeltbombe hadde politimesteren på kontoret i byen forstått at det var en bombe fra der han satt, og vinduene i bygninger i nærheten ville sprukket, i tillegg til at glassbiter og fandenivold og kopimaskiner fra etasjen ville ligget inni bygninger flere hundre meter unna. Spør noen i oslo 22 juli om de hørte eksplosjonen. Den ville ikke vært i nærheten av kraftig nok til å senke ett av tårnene. Jeg har hørt alle videoene, og har ikke hørt noe annet enn sprekkende betong / knekkende jernstolper. Jeg hørte ikke rytmiske eksplosiver ELLER en bombe fire-fem ganger større en 22 juli bomben. Endret 19. juni 2012 av Red Frostraven 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 For ikke å nevne at for å senke bygningen så kreves det enten MANGE små ekplosiver Men ett stk. fly og en brann er altså nok... O.o 1 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 He-he. Nå kommer nok Red frostraven med Asii veggen sin igjen. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 He-he. Nå kommer nok Red frostraven med Asii veggen sin igjen. Det er i allefall beskrivende for diskusjonen at han kommer med ett lengre utfyllende og saklig innlegg der han forklarer hvorfor han mener eksplosiver er utelukket, mens du kommer med en spydig setning og ellers ikke klarer å følge opp temaet. Om du ønsker å diskutere temaet eller finner ting tidligere i tråden du reagerer på håper jeg du heller bruker energi på dette For ikke å nevne at for å senke bygningen så kreves det enten MANGE små ekplosiver Men ett stk. fly og en brann er altså nok... O.o Du forstår at dette er to fundamentalt forskjellige prosesser? 4 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du har helt ret i at det er to forskjellige prosesser hvor kun den ene har et kjent utfall. Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=877gr6xtQIc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå