Baltazar94 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva slags lydløse eksplosiver klarer dette da? Nå var det vel ikke akkurat lydløse eksplosiver, flere brannfolk,politifolk og andre vitner forteller om serier med eksplosjoner inne i bygningene. Men det fins også "lydløse eksplosiver" Som riktignok ikke er helt lydløse, men kan "utløses" på stor avstand og ikke gir lyd fra seg eller kan oppdages før de pulveriserer det de treffer. Noen mener at også slike "eksplosiver" ble brukt mot tårnene på 9/11. Det jeg snakker om er laservåpen. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 laservåpen ja. Kan ikke du fortelle oss hvordan de brukte disse? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva slags lydløse eksplosiver klarer dette da? Har ingen anelse.... ikke luft i alle fall ^^ men om jeg skal forsøke å tenke logisk på saken så vil jeg tro at 15 etasjer med skyskraper i fritt fall skaper mer enn nok støy til å kamuflere eksplosjoner... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva slags lydløse eksplosiver klarer dette da? Har ingen anelse.... ikke luft i alle fall ^^ men om jeg skal forsøke å tenke logisk på saken så vil jeg tro at 15 etasjer med skyskraper i fritt fall skaper mer enn nok støy til å kamuflere eksplosjoner... Eksplosjonene må jo nødvendigvis kommet før kollapsen hvis det skulle være noe poeng i å bruke dette. Altså hadde ikke de første eksplosjonene noe annet enn bakgrunnsstøyen som var der fra før å gjemme seg bak, og må følgelig vært ekstremt lydløse til eksplosiver å være. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Har ingen anelse.... ikke luft i alle fall ^^ men om jeg skal forsøke å tenke logisk på saken så vil jeg tro at 15 etasjer med skyskraper i fritt fall skaper mer enn nok støy til å kamuflere eksplosjoner... Tårnene falt aldri i fritt fall. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Eksplosjonene må jo nødvendigvis kommet før kollapsen hvis det skulle være noe poeng i å bruke dette. Altså hadde ikke de første eksplosjonene noe annet enn bakgrunnsstøyen som var der fra før å gjemme seg bak, og må følgelig vært ekstremt lydløse til eksplosiver å være. Det kan så være, men det var ikke disse som sendte disse flere tonn tunge bitene så langt. Det ble forsåvidt også rapportert om flere slike eksplosjoner før kollaps da.. Men dere har ikke akseptert disse vitnesbyrdene som spesielt relevante.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Eksplosjonene må jo nødvendigvis kommet før kollapsen hvis det skulle være noe poeng i å bruke dette. Altså hadde ikke de første eksplosjonene noe annet enn bakgrunnsstøyen som var der fra før å gjemme seg bak, og må følgelig vært ekstremt lydløse til eksplosiver å være. Det kan så være, men det var ikke disse som sendte disse flere tonn tunge bitene så langt. Det ble forsåvidt også rapportert om flere slike eksplosjoner før kollaps da.. Men dere har ikke akseptert disse vitnesbyrdene som spesielt relevante.. Tenker du på de menneskene som mener å ha hørt smell eller har du kilder på eller video av eksplosjoner? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Eksplosjonene må jo nødvendigvis kommet før kollapsen hvis det skulle være noe poeng i å bruke dette. Altså hadde ikke de første eksplosjonene noe annet enn bakgrunnsstøyen som var der fra før å gjemme seg bak, og må følgelig vært ekstremt lydløse til eksplosiver å være. Det kan så være, men det var ikke disse som sendte disse flere tonn tunge bitene så langt. Det ble forsåvidt også rapportert om flere slike eksplosjoner før kollaps da.. Men dere har ikke akseptert disse vitnesbyrdene som spesielt relevante.. Tenker du på de menneskene som mener å ha hørt smell eller har du kilder på eller video av eksplosjoner? Egentlig så er det postet filmer av slike utblåsninger før kollaps da, men ja.. det er flere filmer av folk som forteller om eksplosjoner og det er også filmer hvor man tydelig kan høre svært høye smell. Men bevis er det jo ikke vel jeg tro... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Men bevis er det jo ikke vel jeg tro... Korrekt, og det er dermed det man kan kalle for ubrukelig. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Men bevis er det jo ikke vel jeg tro... Korrekt, og det er dermed det man kan kalle for ubrukelig. At noen skriver en rapport er like lite bevis.... Så det går begge veier Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 I en kontrollert rivning så går en rekke eksplosiver av i en eller flere serier. Lyden av dette er meget lett gjennkjennelig. Når bærekraften er borte gjør gravitasjonen resten. Du, Akasha mener at tyngdekraften ikke kan slynge store biter langt av gårde, men siden det er en kontrollert rivning så klarer den det alikevel? Jeg skjønner ikke hvordan det er logisk? Når har de utløst eksplosjonene? Har de ventet til tårnet begynte å kollapse, slik at de kan kamuflere lyden? Isåfall en fantastisk prestasjon av han som sitter med knappen. Jeg vil tippe at man måtte hatt tidenes lengste serie med eksplosjoner dersom dette hadde vært en kontrollert riving, og det er ingen youtubeklipp i det hele tatt som har eksplosjonslyder som er i nærheten engang. Dersom man har plantet eksplosjoner i byggene, er du da enig med meg i at de har gjort det på lik måte i begge bygg? Hvordan kommer man seg rundt problemstillingen med at flyene kan treffe på 2 vidt forskjellige steder, noe de forsåvidt også gjorde? Lenke til kommentar
H3N Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Men bevis er det jo ikke vel jeg tro... Korrekt, og det er dermed det man kan kalle for ubrukelig. At noen skriver en rapport er like lite bevis.... Så det går begge veier Her er greia.. ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis. Om dette er en false flag operasjon er det en uten noen historisk parallel, ingen andre regimer har noen gang utført en false flag operasjon på denne skalaen.. hverken nazi Tysklad, Sovjetunionen eller det japanske keiseriket. De som sto bak må ha vært fullstendig gale. Og for å utføre en sånn operasjon, spesielt delen med å rigge WTC tårnene med nøye plassert og gjemt sprengstoff, trengs et stort antall personell. (Hvorfor de skulle trenge plantet sprengstoff i bygningene i det heletatt vet jeg ikke, å styrte to fly i Manhatten ville gitt amerikanerne nok av påskudd for å svare militært, selv uten at tårnene hadde kollapset.) Og sjansen for at ikke minst en av dem skulle lekket dette er ekstremt liten.. eller unngikk de kanskje dette med å hemmelig henrette de fleste av de som utførte operasjonen? Vil gjerne ha meg frabett å bli sammenlignet med å ha sunket under kristenlogikk fordi jeg finner dette scenarioet ekstremt tvilsomt. Og her, kan poste youtube videoer jeg også. http://www.youtube.com/watch?v=ZrEDo9ChSdQ&feature=related Jeg finner det mer sannsynlig at styret i USA bevisst holder disse konspirasjonsteoriene vedlike, for å ta oppmerksomhet vekk fra virkelige problemer. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Men bevis er det jo ikke vel jeg tro... Korrekt, og det er dermed det man kan kalle for ubrukelig. At noen skriver en rapport er like lite bevis.... Så det går begge veier Her er greia.. ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis. Om dette er en false flag operasjon er det en uten noen historisk parallel, ingen andre regimer har noen gang utført en false flag operasjon på denne skalaen.. hverken nazi Tysklad, Sovjetunionen eller det japanske keiseriket. De som sto bak må ha vært fullstendig gale. Og for å utføre en sånn operasjon, spesielt delen med å rigge WTC tårnene med nøye plassert og gjemt sprengstoff, trengs et stort antall personell. (Hvorfor de skulle trenge plantet sprengstoff i bygningene i det heletatt vet jeg ikke, å styrte to fly i Manhatten ville gitt amerikanerne nok av påskudd for å svare militært, selv uten at tårnene hadde kollapset.) Og sjansen for at ikke minst en av dem skulle lekket dette er ekstremt liten.. eller unngikk de kanskje dette med å hemmelig henrette de fleste av de som utførte operasjonen? Vil gjerne ha meg frabett å bli sammenlignet med å ha sunket under kristenlogikk fordi jeg finner dette scenarioet ekstremt tvilsomt. Og her, kan poste youtube videoer jeg også. http://www.youtube.com/watch?v=ZrEDo9ChSdQ&feature=related Jeg finner det mer sannsynlig at styret i USA bevisst holder disse konspirasjonsteoriene vedlike, for å ta oppmerksomhet vekk fra virkelige problemer. Og da har vi ikke engang begynt å berøre det som er enda mer utrolig. De måtte planlegge med at rester fra tårnene skulle falle ned på WTC7 og ikke bare skade dette bygget, men sette det i en langvarig brann slik at de kunne sprenge dette bygget også. Nevnte jeg at disse eksplosivene samt tennmekanismene og senderne måtte tåle brannen i tilleg? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Bare så det er sagt først som sist.. A: det myndighetene påstår er også en konspirasjonsteori. Beviser er påstander der også. B: false flagg operasjoner har skjedd før og Hitler var førstemann ut. C: hvor omfattende dette var å gjennomføre må vi nesten diskutere når metoden er kjent. D: jeg benekter at nedfall eller brann er årsaken til at WTC7 kollapset. Det er bare tull... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Bare så det er sagt først som sist.. A: det myndighetene påstår er også en konspirasjonsteori. Beviser er påstander der også. B: false flagg operasjoner har skjedd før og Hitler var førstemann ut. C: hvor omfattende dette var å gjennomføre må vi nesten diskutere når metoden er kjent. D: jeg benekter at nedfall eller brann er årsaken til at WTC7 kollapset. Det er bare tull... A: Forskjellen er at denne teorien kan forklares og underbygges og man har klart å gjennskape nok av hendelsesforløpet til at denne teorien er overveldende sannsynelig. B: Hitler var garantert ikke førstemann ut, men ja, det har foregått mange ganger og vil sikkert forekomme igjen. Ett av kriteriene for en slik aksjon er at den må være vanskelig å etterprøve og innvolvere så få mennesker som overhodet mulig. Midt i en storby på lyse dagen med kameraer over alt og en operasjon som vil kreve ett enormt aparat er i motsatt ende av skalaen. Jeg tror at om dette var en false flagg ville det vært avslørt/røpet veldig kjapt. C: Det kan vell ikke være tvil om at en slik operasjon vil være enormt omfattende? Du skal sprenge tre bygg, samt tre fly samtidig som du skal manipulere medier og infiltrere og kontrollere de fremste forskningsmiljøene i verden. Du vil være avhengig av å hente inn verdens fremste eksperter på disse feltene samtidig som du antagelig må spesialutvikle utstyr til operasjonen. I tillegg skal du ha en kommandokjede som går opp til Presidenten/jødemafiaen. Ikke en av disse personene kan tyste. D: Javell, likevell sitter du på samme materialet som oss. 3 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Når ble klassisk rivning til kontrollert rivning egentlig ?? Jeg tviler sterkt på at de tok spesielt mange hensyn i form av ingen mennesker eller nærliggende bygninger kunne bli skadet. 1. Hva er en "klassisk rivning"? 2. Nå motsier du jo argumentet om at "man ser tydelig at det er en kontrollert rivning" Jeg for min del er overbevist av de bevis og forklaringer som foreligger. Jasså? Var det ikke du som bare for kort tid siden bedret at du ikke egentlig visste, og at du ble forvirret over alle bevisene? Dette kom vel rett etter at noen hadde pulverisert argumentasjonen din fullstendig, så det ser ut som du bare brukte det som et triks for å slippe unna. For nå er du tilbake med bombastiske og feilaktige påstander igjen. Det er noe helt annet enn hva vi kan si om de som mener bygninger opphøyer naturlover og mener kaprere som ikke engang kan fly og som lever står bak. Det er du som snakker om opphevede naturlover. De rasjonelle som ikke ukritisk svelger konspirasjonsteoretikernes tullprat gjør ikke det. De påpeker at det ikke er noe som bryter med naturlovene der. Jeg har gjort en vurdering ut i fra de opplysningene jeg har til rådighet, noe mer rasjonelt en det føler jeg blir urimelig å kreve.. Og vurderingen din er at naturlovene brytes? Haha. Nå var det vel ikke akkurat lydløse eksplosiver, flere brannfolk,politifolk og andre vitner forteller om serier med eksplosjoner inne i bygningene. Kilde, takk. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Legg gjerne med kilde på at kaprerne lever og ikke kunne fly, og en presisering av nøyaktig hvilke(n) naturlover som brytes. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Nå var det vel ikke akkurat lydløse eksplosiver, flere brannfolk,politifolk og andre vitner forteller om serier med eksplosjoner inne i bygningene. Kilde, takk. Jeg har lagt ut massevis av videoer og websider allerede, men dere bare overser det, og/eller så er dere ikke i stand til å forstå dette materialet. Det spiller ingen rolle hva du eller de andre politskkorrekte her mener uansett. 9/11 var en inside job uansett, og skaden er allerede gjort, Fordi du og andre politisk korrekte tror blindt på myndighetene, så har myndighetene i USA og andre land hatt god anledning til å utnytte disse falsk flagg aksjonene slik de selv vil, og det er nå for sent å gjøre noe for å begrense skaden uansett, Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå var det vel ikke akkurat lydløse eksplosiver, flere brannfolk,politifolk og andre vitner forteller om serier med eksplosjoner inne i bygningene. Kilde, takk. Jeg har lagt ut massevis av videoer og websider allerede, men dere bare overser det, og/eller så er dere ikke i stand til å forstå dette materialet. Det spiller ingen rolle hva du eller de andre politskkorrekte her mener uansett. 9/11 var en inside job uansett, og skaden er allerede gjort, Fordi du og andre politisk korrekte tror blindt på myndighetene, så har myndighetene i USA og andre land hatt god anledning til å utnytte disse falsk flagg aksjonene slik de selv vil, og det er nå for sent å gjøre noe for å begrense skaden uansett, Når du velger å ikke tro på noe av det offentlige myndighets personer og forskere sier, hvordan kan du da tro på tilfeldige YouTube videoer som ikke engang viser til kilder, og ihvertfall ikke navn på opplaster? Er du naiv? 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Legg gjerne med kilde på at kaprerne lever og ikke kunne fly, og en presisering av nøyaktig hvilke(n) naturlover som brytes. Det har vi da postet flere ganger.... men vi er uenige... Vi er uenige om ganske mye... og jeg har for øyeblikket minsket trang til å overbevise om noe... Det er mye bedre å bare la seg overbevise av den offisielle versjonen, det er det enkleste... Denne filmen her konkluderer ganske bra... http://youtu.be/E6rkGVNFf_U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå