miniPax Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvorfor har dere ikke flere tester av Apple maskiner? Veit det ikke er så mange % som bruker Apple i forhold til x86 platformen, men det er jo noen av oss fordet..... Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvem bryr seg vel om APPLE og MAC? Det er jo steinyre maskiner med dårlig oppgraderingspotensiale.... Ikke for å slenge dritt altså, men jeg fatter ikke at noen liker MAC. Bare det at det er kun en knapp på musen får meg til å se rødt. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 15:33, copycatz skrev:Hvem bryr seg vel om APPLE og MAC?Det er jo steinyre maskiner med dårlig oppgraderingspotensiale.... Ikke for å slenge dritt altså, men jeg fatter ikke at noen liker MAC. Bare det at det er kun en knapp på musen får meg til å se rødt. Så kjøp en mus med 2 eller 3 da vel :?: Jeg bruker det på jobben og det funker bra som F*** Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Fordi vi ikke har kompetanse til det, og/eller at de som har kompetanse på det hos oss gjør andre ting. Jeg har alltid hatt lyst på en egen Mac-seksjon (Linux også forøvrig), og hvis noen her har lyst til å pusle med dette - herunder testing av Mac - er det bare å si fra. BTW kommer det snart tester av de nye bærbare Macene på Barbara.no. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå