Vertical^ Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Nok en kjempesesong av Mad Men! Spesielt de siste 4-5 episodene har vært meget gode. Avslutningen kom litt overraskende på. Lurer veldig på hva Don svarer på spørsmålet! Endret 18. juni 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Helt enig! Jeg synes denne sesongen fortsatte i det samme gode sporet som sesong fire. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Altfor lenge til... http://www.youtube.com/watch?v=IvrA2KM3pnA Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Må få gang i denne igjen nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har selv begynt på sesong 1. virker som en ganske spennende drama serie. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det er den så absolutt. Mye å se frem til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er den så absolutt. Mye å se frem til Det ser jeg absolutt ikke bort ifra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ferdig med sesong 6.. Fy jeg gruer meg til sesong 7.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Sett sesongstarten på forhånd, tror ikke du vil bli skuffet. Personlig skuffet serien meg i fjor etter 2 fenomenale sesonger (sesong 4 og 5), men den tok seg igjen på slutten av sesongen. Elsker hvordan sesong 7 starter. Visuelt flotte greier, noen par interessante nye gjesteskuespillere og noe av det beste innen soundtracket til Mad Men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Sett sesongstarten på forhånd, tror ikke du vil bli skuffet. Personlig skuffet serien meg i fjor etter 2 fenomenale sesonger (sesong 4 og 5), men den tok seg igjen på slutten av sesongen. Elsker hvordan sesong 7 starter. Visuelt flotte greier, noen par interessante nye gjesteskuespillere og noe av det beste innen soundtracket til Mad Men. Synes sesong 6 har vært den mest spennende så langt, spesielt slutten. Tviler på at sesong 7 kommer til å skuffe, men jeg er redd for hva som kommer til å skje med Don.. Begynner seriøst å få sympati for fyren, noe jeg til nå ikke har hatt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) En kan vist se hele episoder hos AMC. Husk å last ned Hola, eller Media hint, så kan en se det gratis: http://www.amctv.com/full-episodes/mad-men/3472393097001/time-zones Endret 17. april 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ah, dette er en bra sesong så langt. Spent til 2014-finalen på mandag. Blir litt irriterende å vente til neste vår igjen, men AMC trenger penga. Ikke det at vi har noe manko på gode TV-serier akkurat nå. Hadde det nødvendige å nøste opp som Don sin rolle hos SCDP og framtid og alt annet rundt de andre karakterene nødvendig å ha nøste opp så hadde slutten på ukas episode vært en flott slutt på serien. Den scena hvor Pete, Don og Peggy spiser på fastfood-sjappa etter at Peggy og Don saktedansa var rett og slett flott. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Begynner på sesong fire i Mad Men selv nå, og sålangt er serien helt fantastisk. Har prøvd å begynne på den før, men var ikke tålmodig nok den gang, og prøvde heldigvis på nytt for et par uker siden. Don er fantastisk karakter, rett og slett. Sliter med å bli helt klok på han, han har så mange sider av seg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Flott serie og avslutning på serien. Synd å se at serien ble så lite diskutert her på diskusjon, men dessverre lå jeg etter til i dag så kunne ikke bidratt mye personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå