newman221 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei. Har litt pc-deler liggende siden sist oppgradering, og de tenkte jeg å selge til noen som kanskje har bruk for dem. Intel E6750 Sapphire 3870x2 skjermkort 2x 1GB Corsair DDR2 800MHz C4 med DHX heatspreader 2x 1GB Corsair DDR2 800MHz C4 uten DHX Gigabyte P35 DS3R hovedkort, socket 775. Alt har tilhørt samme pc. Har muligens også et Creative Audigy 2ZS lydkort liggende. Noen formening om prisnivå på dette, før jeg legger det ut på bruktmarkedet her? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Intel E6750 tror jeg er ca like god som AMD Athlon II X2 240 (Athlon II X2 245) som koster 464,- ny. Så maks pris tror jeg blir 600-700 kr, det blir dyrt, men de som først har hovedkort som støtter den prosessoren alikevell vil nok kjøpe det. Om det er et kresen hovedkort, eller med få prosessorer som støttes. Nå har vi en utfordring på DDR2, siden prisene der er ganske høye. Men hadde neppe solgt 4 GB DDR2 800 mhz brikker høyere en 500 kr, men kan nok gå opp mot 1000 kr om du er heldig. Hovedkort, regn med en 700 kr ca. Skjermkort tror jeg neppe du får solgt høyere en 800 kr stykke. Har du en god strømforsyning, og et pent kabinett. Tror jeg du kan klare en 4000 kr, om du er heldig. Har du kviteringer, og ønske å lage kjøpskontrakt? Selger du alt i orginalt eske med medfølgende tilbehørt? Gir du mye informasjon? Tester, om komponentene? Alt slik teller, det mere kunden vet, des enklere er det for deg, siden du slipper å bli kontaktet så mye, og kjøperen vet hva han/hun får. Endret 21. september 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Det er ingen komplett pc, kun de delene som er nevnt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå