Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For mange jenter...

Gjest Anon

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 og har holdt på med ei i en måned nå. Men har funnet ut at jeg vil forbli singel mtp russ, hennes psysiske ustabilitet, utdanning osv.. Men så ikke nok med det, sist helg rota jeg med ei og i tillegg har ei fortalt at hun liker meg.. Det jeg har mest lyst til er å bare være singel og pule på hun ene jenta som jeg rota med sist helg. Det gjør det ikke lettere at alle 3 er bekjennte/venner.

Trenger også tips til hvordan jeg kan forklare at jeg heller vil være singel, og vi godt kan være venner?

Takker comunitiet for dette problemet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger også tips til hvordan jeg kan forklare at jeg heller vil være singel, og vi godt kan være venner?

Hmm.. Nei si det.. Du kan jo f. eks sette deg ned med hver og enkelte av dem, og forklare at du heller vil være singel og at dere godt kan være venner?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm.. Nei si det.. Du kan jo f. eks sette deg ned med hver og enkelte av dem, og forklare at du heller vil være singel og at dere godt kan være venner?

Det er jo det beste. Kommunikasjon er det viktigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...