TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 @gamer1 - Jeg syns det ble mye mas om at du synes 600 kroner er for dyrt... Nettet er fullt av forskjellige guider til hvordan du gjør det selv, hva du trenger osv osv. Alt står der, det er bare å lete. Fikset. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er imot å piratkopiere spill i det hele tatt, men om du er for gjerrig til å bruke 600kr på å få gratis spill videre så tror jeg egentlig ikke gaming er for deg. 1 Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Noen her som bor i kristiansand som kan gjør det?? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen her som bor i kristiansand som kan gjør det?? Modnet er på lund. Ikke langt fra byen, så over broa der. Bare å finne adresse å se på gulesider kart elns. Også sikkert flere privatpersoner, men da du ikke vet om noen, hjelper det lite. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 alt for dyrt, lurte på om noen på forume kan gjøre det. Hva trenger jeg av utstyr hvis jeg vil gjøre det sjøl har en liteon cd rom mest sannsynelig Lenke til kommentar
danielch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du burde ikke gjøre det, da du garantert ikke har erfaring nok. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sist jeg sjekka funker DVD'er flott på CD-ROM ja. Hvor mange spill har du kjøpt i ditt liv? Tenk på hva du kommer til å spare. Eneste utgift blir DVD DL plater.. Noen på forum kan sikkert gjøre, men da har du ingen garanti for at det i det hele tatt vil fungere, det har du med modnet. Eller prat med venner og familie og hør om noen kjenner noen. Omtrent sånn fikk jeg min flasha. Jeg ga vel 4-500kr, men hadde ikke vært noe problem å gi feks. 1000, da det blir tjent inn på 2-3 spill.. Det er en god investering. Ikke helt lovlig men. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hvis jeg går å modder xbox 360 min hos modnet og hvis jeg vil kjøpe spill kan jeg forsatt bli tatt da? Lenke til kommentar
raristam Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvis jeg går å modder xbox 360 min hos modnet og hvis jeg vil kjøpe spill kan jeg forsatt bli tatt da? Selvfølgeli kan du fortsatt kjøpe spill, men det kan hende du blir banna fra XBL. Det vet du sannsynligvis ikke før du har prøvd og spille på XBL med din nye, flasha xbox. Jeg har ivertfall 2 kompiser som har flasha sine xboxer. De er begge banna fra XBL. De 'løste problemet' ved å kjøpe en ny xbox som de bruker til å spille på XBL (med orginale spill), og så bruker de den flasha xboxen til å spille kopierte spill. men hva er det du vil egentlig? - Du syns 600kr er for dyrt, du kan kansje finne noen som gjør det for 400 kr, men da får du ingen garanti på at det funker. - 600 kr er prisen for ett nytt spill. Hvis du flasher xboxen for 600 kr, så kan alle dine fremtidige spill koste ca 20 kr stykk (prisen for én DL-DVD) Commoooon, les alle svarene du har fått. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Men blir spillene banna eller blir bare xboxen banna? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Men blir spillene banna eller blir bare xboxen banna? Ja, det værste er jo om akkuratt DET spillet blir bannet.. lol. Blir du bannet, blir enten kontoen din bannet (om du er HELDIG), eller Xboxen. Konto kan du lage ny. Du kan ikke lage ny Xbox. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Kan du bruke xboen til noe da eller må du hive den???. Kan du spille de chippa spille da eller er hele xboxen bare å hive??? svar fort plx:p Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Når bannet kan du fremdeles spille alle spill. Men ikke laste ned demoer, oppdatere osv. Har selv vært bannet siden rett for MW2 kom ut. Har klart meg fint jeg. Ikke hiv boksen, gi den heller til meg. Og, du chipper ikke spillene. Du flasher DVD-rom på Xbox360'n, så den tror alle spill er ekte. Du vil etterhvert trenge activation DVD. Men dette er gratis og trenger bare en DVD DL plate. Husk å bare brenne på en av de to lagene. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hvorfor trenger jeg en activation DVD???? Så kan forsatt bruke xboxen hvis de banner den? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg må rette litt på Jevrio, for du blir ikke bannet med den nyeste firmware hvis du gjør de rette tingene med isofila før brenning, og du kommer heller ikke til å trenge en activation cd i fremtiden, for nyeste firmware bryr seg ikke om waves Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 activation cd brukte man på eldre firmwares. nå flasher man med LT. og kjører isoen igjennom abgx360 gui. og er alt okay der, så kan man putte den inn i xboxen. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Noen som gidder å legge til en guid på hvordan man bruker abgx360 gui????? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du bli ikke bannet med mindre: * Du spiller ett spill på LIVE som ikke er ute i norge enda. * Du spiller ett ikke stealhta spill på LIVE. Alt jeg trengte å gjøre, var å ha i patcha MW2 disk (var på dashbord), mens jeg logga på LIVE. Men, lag offline account til spill, da er alt safe. Ellers, ikke spill på LIVE før det er ute. Jeg har noe gammel iXtreme, så vet ikke helt hvordan nye er. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Det er også feil Jevrio, for har du en eller annen gang hatt et uverifisert spill i konsollen, så kan du bli bannet, uansett om du koblet ut nettledningen når du hadde det spillet i drevet.... Så man må ALDRI kjøre et uverifisert spill i boksen hvis man vil være trygg. gamer1, abgx360 går nesten av seg selv, alt du treger å gjøre er å velge hvilken isofil den skal sjekke, men dette kunne du fint søk opp på abgx sine sider, eller med google Endret 23. september 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da tror jeg min MW2 plate var ganske så uverifisert.. Letteste: Bruk offline account da du spiller brente spill. Så kan du bruke LIVE account for kjøpte spill. For å være HELT sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå