gamer1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som vet hvordan man Modifisere en xbox 360. Hvor mange forskjellige måter finnes det??? Noen som bor i kristiansand som kan gjøre det får meg? Takk for svar:P Lenke til kommentar
raristam Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sjønner ikke helt hva du mener med modifisere xbox360... Ønsker du å flashe den? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tipper han tenker på å modchippe Xboxen. Du vil bli bannet fra XBL, men uansett så kan du sjekke ut DENNE siden. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tipper han tenker på å modchippe Xboxen. Du vil bli bannet fra XBL, men uansett så kan du sjekke ut DENNE siden. ingen modchipper xboxen og veldig få blir bannet fra XBL. så sjekk dine kilder før du svarer. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er bare de uvitende som blir bannet fra live, så det er ikke noe problem. Modnet holder vel til i kristiansand http://www.modnet.no/infopage.php?info_id=4&osCsid=e210e19a721a8b5b945970e6eb93333f Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Vil rett og slett bare flashe den og ikke bli banna Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Vil rett og slett bare flashe den og ikke bli banna Da får du noen til å flashe den med siste Ixtreme LT firmware, og følger oppskriften for å verifisere og brenne spill riktig Modnet kan flashe den for deg. Endret 22. september 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fikk min flasha av en en jeg kjenner kjenner jeg. Tok litt tid, men var verdt det! PS! Jeg er banna fra live. (MW2 suger). Men er ulooovli, men digg. Spille alt før mange andre kan Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Vil at noen som kanskje bor i kristiansand kan gjøre det eller vise meg en enkel guid. Alt for dyrt å betale 600kr Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ga 400kr jeg. Modnet er flinke vil jeg tro. Men kanskje de som har 600kr. MEN, du gir 600kr. Du laster ned 10-100 spill. De er kjapt spart inn igjen.. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Ja men få noen andre til å gjøre det så sparer jeg penger derP. Noen som vet hva man trenger av utstyr for å gjøre det sjøl:P Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kommer ann på hvilken DVD-rom. En sa han bare trengte en SATA-kabel, andre trenger man nok mer for. Jeg har lite-on mener jeg. Kunne ikke gjøre selv.. eller.. vet ikke hvordan. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 600 kroner er prisen av ett spill. Det er verdt det Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Håper noen andre som kan svare som vet hvordan man gjør det, synes det alt for dyrt med 600kr Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du må nok ut med minst 600 hvis du skal ha en skikkelig jobb gjort. Hvordan kan du synes at 600 kroner er mye, når du får gratis spill for resten av livet? (til xbox that is) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilken DVD-rom har du? Er du villig til å ta ut å se, for så finne guide på hvordan man gjør det? Hvis ikke ville jeg latt noen som har gjort for gjøre det. Bedre det enn at du kanskje kødder det til og ender opp uten noe xbox 360.. Lenke til kommentar
gamer1 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Tror jeg har en liteon dvd Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Om du tar feil vil trolig DVD-romen bli ubrukelig etter at du har flashet. Men er jo bare å prøve. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tro kan du gjøre i kirken Og du burde ikke åpne boksen selv, for da bryter du all garanti. Du kan ta av frontdekselet, og kikke inn i det runde/ovale hullet under dvdskuffen, inni der er det to ledninger, hvilken farge har disse? Og når du har fått flashet boksen din, så for all del IKKE gjør som Jevrio, for da blir du også bannet.... Også er det IKKE ulovlig å flashe boksen, det er din boks, og den kan du gjøre hva du vil med, det er piratkopiering av spill som ikke er lov PS, 400kr er vanlig pris for flashing. Skal du forbi Tønsberg området i nærmeste fremtid så kan jeg flashe for deg, men 600kr er ikke dyrt i forhold til hva du får... Skal du gjøre det selv, så må du først vite hvilket drev du har, så må du kjøpe riktig satakort med via chipset (100-200kr), du bør også ha conectivity kit med probe (399kr) og åpneverktøy til boksen (49kr). Så bør du også vite hvordan du skal åpne boksen uten å bryte garantien. Lenke til kommentar
raristam Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 @gamer1 - Jeg syns det ble mye mas om at du synes 600 kroner er for dyrt... Nettet er fullt av forskjellige guider til hvordan du gjør det selv, hva du trenger osv osv. Alt står der, det er bare å lete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå