Cuneax Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Rett-på-video-film uten de store overraskelsene. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Tittelen virka grei, men etter å ha lest og sett bilder.. jeg kommer nok ikke til å se. Eller kanskje, om jeg kjeder meg veldig. Cover minner om "The Hurt Locker", som jeg virkelig likte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Det beste med hele anmeldelsen synnes jeg var silikonhyllene på side 3 ^_^ Antar jeg ikke kommer til å se denne filmen. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 <<<Blad fort frem til side 3 og finner noe som ikke var spesielt fengende allikevel, noe som sikkert filmen som helhet heller ikke er>>> Hopper raskt videre... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Alt med Cuba Gooding Jr er dårlig, særlig om han er med i hovedrollene. Han hadde flaks med Jerry Maguire, så falt alt rett ned i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg