Liquid Crystal Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) God morgen godtfolk, jeg trenger altså hjelp til å velge meg et samlepunkt for alle nettverkshungrige maskiner i leiligheten. Vet ikke hvilken prisklasse jeg får legge meg i, men er villig til å betale opp under tusenlappen om det er nødvendig for å få et ordentlig aksesspunkt. Trenger nødvendigvis en ruter da jeg sitter rett bak et modem fra ventelo (må vel ha dhcp server?). Boksen må kunne takle å streame alle filstørrelser, opp til 1080p .mkv filer, da primærfunksjon blir å koble sammen ps3 og pc\mediaserver. Vil også ha brukbart med funksjoner og et web-interface det går ann å forstå seg på. Jeg vil helst ha flere enn 4x lanporter som er vanlig på rutere til hjemmebruk, men dette betyr også at Wlan blir prioritert til slutt. Noen forslag på hva jeg burde kjøpe? Kom gjerne med en kort begrunnelse også. På forhånd takk, LC Endret 21. september 2010 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Best i alt. NETGEAR RangeMax Dual Band Wireless-N, 4 x Gigabit LAN, 300 Mbps 802.11N, 2,4 and 5Ghz (300 Mbps dual speed), pris 849kr. Lenke til kommentar
ESS. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 D-link dir-655: Hardware.no PCWorld Dinside Pris 600 Har den selv, du får mye for lite penger. Gode hastigeter til ikke og være qadband. Prisguide -ESS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå