Condis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei, Passer biltema sitt utstyr her? Hvor skal jeg evt montere dette? Takk for svar. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hvis du handler på biltema, så har de et "y-ledd" som gjør at du skrur ut den pluggen som passer på oljetrykket (sensoren til oljelampen), og skrur inn y-leddet der. deretter skrur du både sensoren til trykkmåleren din, og sensoren til oljelampa til y-leddet. sensoren til oljelampa ser ut som en skrue med en ledning på, og sitter som regel på sidene av motorblokka. Lenke til kommentar
Condis Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Eneste problemet er nå at om jeg skrur ut den orginale oljetrykkbryteren så passer ikke denne bolten på det nye T-stykket men jeg skal se om jeg finner overgang til dette på biltema senere idag. M12x1,5 gjenger i orginal sensoren, jeg trenger en "universal sensor til m12x1,5 overgang" der m12 har innvendige gjenger. Om jeg ordla meg riktig nå:-) Ser ut til at jeg har forstått det, takk for svar. Gir tilbakemelding på hvordan det gikk når alt er montert og testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå