Kei Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Digger Hong-Kong filmer.. kan også anbefale: -Versus (slakt) -Story of Ricky (mix Bruce Lee og Braindead) -Shaolin Soccer (karate-fotball..) +Battle Royale så klart. Versus er skamgod har sett an mange ganger nå ler fortsatt like mye Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ingenting og eg sier INGENTING slår "The exorcist" når det gjelder skrekk filmer. helveteh. Den filmen så eg når eg var liten haha.. DEN er barnemat! En LER av den filmen. Den er ikke skummel. Bare ekkel. Jeg syntes The Exorcist var heller kjedelig og verken skummel eller ekkel Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 sholin soccer er kjempe kul. er ike skummel men morsom da. den handler om noen som blander sholin kung fu inn i fotball. drit fet film!! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 jeg så battle royale for litt siden, men det som ødla litt var at jeg så den sammen med en god det andre.. og når de viser den "japanske rulleteksten" som kommer noen ganger under filmen, så hadde han som har tekste filmen skrevet: "er det noen som vet hva dette betyr? :P" i stedet for å ikke skrive noe, eller finne ut hva som egentlig står der :x og helt på slutten kommer det en lang sånn tekstting, og da står det bare "LØP! LØØØØP!" som oversettelse : alle andre enn meg måtte jo le så høyt at jeg ikke klarte å konsentrere meg om filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå