Gå til innhold

Japanerne OG USA er gode å lage skrekkfilm! *edited* :P

Anbefalte innlegg

Jeg syns den var artig.

Har sett den 2 ganger og flirer like mye.

Battle Royal er en lattis film!! trukke jeg har sett noe som er mer morsomt.

Okei, først og fremst, har jeg sett samme film som dere? Har dere et forkrøplet forhold til film som sådan? Har dere vanskelig for å se symbolikk og samfunnskritiske kommentarer gjemt under tykke lag av ekstrem vold?

Greit at filmen inneholder sort humor - det skal jeg gi dere. Men å kalle det for en lattisfilm (korrigert jfr AMO), det er vel litt drøyt..?

Uansett, jeg har enda ikke sett The Eye. Har imidlertid hørt mye om den, så jeg blir vel å anskaffe den. Syntes jo Ringu var skumle saker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett. Les første posten min her. Det var ikke sixth sense jeg skrøt av. Det var The Eye. Og jeg tipper Adawen er enig med meg at dette er den skumleste filmen hittil. :wink:

Det er iallefall en av de beste på ganske lenge. Men skumlest var den nok ikke. Den begynte bra, veldig bra, litt trist slutt igrunn. Den hadde kanskje vært skumlere om jeg ikke hadde tatt noen øl etterhvert.. ;)

Noe som freaker meg mer ut er sånne gamle gore filmer.. F.eks. Hellraiser-serien.. De får jeg helt mark av. Men jeg MÅ se de! *samler*

Lenke til kommentar
TorgeirS: ta å se Battle Royal. DER har du bra film :p

(ps, anbefalt over 18 år :p)

18? dum? den er jo dritt kjedeli.. bare fordi noen japser dør så anbelaer du 18 år grense? Nei nå må du rulle inn! :shrug:

Vel, det sto det på utsiden av DvD'en erm.gif

IMDB?.. mye bedre!

skal se Ringu i kveld.

Har fått tak i Ringu OG Ringu 2.

Noen her som har sett sistnevnte? Den har jo fått 6.4 på Imdb.

Hihi. Den filmen kan man jo lage evige oppfølgere av :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har både en og to.. De er helt ville ;)

Hva med "Ringu 0" ? sett den?

Er en prequal, og har fått 5,9 på Imdb.

..men Sixth Sense er ikke skummel!

Skumlere enn Signs iallefall :D

Btw:

Skal man bli skremt av en film, kan man ikke å hoppe tau, spise pølse, drikke cola, gjøre lekser og støvsuge rommet sitt samtidig.

Man må slå av alt lys, sette på høyt volum, og helst sitte for seg selv for å bli skremt. :yes:

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett Ringu, og må bare si at The Ring er bedre på alle sett og vis. Denne var så vidt skummel i det heletatt, og kan nesten ikke måle seg med The Ring (og The eye).

Etter å ha sett denne tror jeg derfor at remaken av The Eye kan bli til og med bedre enn originalen (selv om jeg syntes det skulle mye til).

Så jeg skjønner ikke LarsC og alle andre som skal være så sære å si at Ringu er så mye bedre. Den er 50 hakk under The Ring, etter min mening. Det ser ut som det er "inn" å prakke ned på hollywood?

Lenke til kommentar
Så jeg skjønner ikke LarsC og alle andre som skal være så sære å si at Ringu er så mye bedre. Den er 50 hakk under The Ring, etter min mening. Det ser ut som det er "inn" å prakke ned på hollywood?

Det er da hans mening mening, og om det er "inn" eller ikke..erm...wtf?

Lenke til kommentar

Det er da hans mening mening

Joda respekterer det, men nesten alle sier jo at Ringu er bedre. Fatter ikke dette.

de som synes det fatter sikkert ikke at du synes the ring er myemye bedre enn Ringu.. så ja.. går kinda begge veier det der..

personlig ble jeg så sinnsykt skremt av The Ring at jeg vet ikke om jeg tør se Ringu..

Har lyst til å se The Ring en gang til, med øynene åpnet gjennom hele filmen i stedet for lukket 30%, men vet ikke helt om jeg overlever.. :roll:

Lenke til kommentar

ingen her som har sett svenskenes mesterverk : Sleepwalker

den er genial :woot:

sitat fra imdb.com

Ulrik Hansson is 45 years old and lives a secure life in a Swedish residential district together with his wife Monika and their two children. He's got a well-paid job as an architect and builds a new detached house which the family will move to. Everything is just great. He thinks. One morning he wakes up and shockingly discovers that they're gone. The whole family...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...