aldrimerforum Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Japanerne er DRITGODE å lage skrekkfilmer! Nå har jeg sett The Eye og sitter her fremdeles med gåsehud! Den slår alt (sixth sense, The Ring) soleklart, og er 20 ganger mer skremmende! LarsC anbefalt Ringu for ei stund siden, og nå skal jeg få tak i den. Hollywood kan LITE skrekkfilm i forhold til disse folxene ser det ut til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 TorgeirS: ta å se Battle Royal. DER har du bra film (ps, anbefalt over 18 år ) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 TorgeirS: ta å se Battle Royal. DER har du bra film (ps, anbefalt over 18 år ) battle royale var jo bare teit da, ikke så altfor skummel, og med en utrolig idiotisk historie! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 battle royale var jo bare teit da, ikke så altfor skummel, og med en utrolig idiotisk historie! Blasfemi!! Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Battle royale er en underholdende film. Men å kalle den skrekkfilm blir å trekke det vel langt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Battle royale er en underholdende film. Men å kalle den skrekkfilm blir å trekke det vel langt Det er dine ord, ikke mine. Har aldri påstått at BR har vært en skrekkfilm. Jeg syns den var artig. Har sett den 2 ganger og flirer like mye Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Battle Royal er en lattis film!! trukke jeg har sett noe som er mer morsomt. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 TorgeirS: ta å se Battle Royal. DER har du bra film (ps, anbefalt over 18 år ) 18? dum? den er jo dritt kjedeli.. bare fordi noen japser dør så anbelaer du 18 år grense? Nei nå må du rulle inn! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Når ble Sixth Sense en skrekkfilm? Beste filmen jeg har sett uansett.. *ete grillmat* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Når ble Sixth Sense en skrekkfilm? Tror det var da den ble laga... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Når ble Sixth Sense en skrekkfilm? Tror det var da den ble laga... Vil ikke akkurat påstå den er av de mest spooky filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ta en titt på Ichi The Killer. du torgeirs 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis Sixth Sense er en skrekkfilm, synes jeg ikke lenger at det er det beste jeg har sett. Jeg trodde man skulle bli skremt av skrekkfilmer. Dessuten, om du ble skremt av den, er du jaggu lettskremt, Torgeir. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 The Eye anbefales! *ruge på dvd* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ingenting og eg sier INGENTING slår "The exorcist" når det gjelder skrekk filmer. helveteh. Den filmen så eg når eg var liten Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis Sixth Sense er en skrekkfilm, synes jeg ikke lenger at det er det beste jeg har sett. Jeg trodde man skulle bli skremt av skrekkfilmer. Dessuten, om du ble skremt av den, er du jaggu lettskremt, Torgeir. Sjekk imdb du og se at den er definert som "Horror". Si en film som du synes er skummel før du er så ekstremt kjepphøy! Det er klart at den ikke er så ekstrem, men det er likevel en skrekkfilm! Ta en titt på Ichi The Killer. du torgeirs 8) You just dont get it.. do you? Vil ikke akkurat påstå den er av de mest spooky filmene jeg har sett. Ok.. hva er den mest spooky du har sett da? Ingenting og eg sier INGENTING slår "The exorcist" når det gjelder skrekk filmer. helveteh. Den filmen så eg når eg var liten haha.. DEN er barnemat! En LER av den filmen. Den er ikke skummel. Bare ekkel. Uansett. Les første posten min her. Det var ikke sixth sense jeg skrøt av. Det var The Eye. Og jeg tipper Adawen er enig med meg at dette er den skumleste filmen hittil. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sjekk imdb du og se at den er definert som "Horror". Si en film som du synes er skummel før du er så ekstremt kjepphøy! Det er klart at den ikke er så ekstrem, men det er likevel en skrekkfilm! Den er vel definert som litt annet enn "horror" også. Blant annet kommer "thriller" og "drama" foran i rekka. Det er klart at filmen inneholder visse horror-elementer, men det er da helt klart en (drama)thriller. Jeg synes Signs var skummel, men hva har egentlig det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg synes Signs var skummel.. Snakk om lettskremt Vedder på at de aller fleste som sier at Sixth sense ikke er skummel, kommer til å få vanskeligheter å nevne en skumlere film, utenom The Ring eller The Others. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Digger Hong-Kong filmer.. kan også anbefale: -Versus (slakt) -Story of Ricky (mix Bruce Lee og Braindead) -Shaolin Soccer (karate-fotball..) +Battle Royale så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå