Heddee Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dei engelske metalheltane legg nok ein gong inn eit stopp i Noreg! Denne gong i Telenor Arena, juli 2011 Telenor Arena sine sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Og selvfølgelig skal man hit. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Så jævlig fett. På grunn av dårlig økonomi fikk jeg ikke muligheten til å dra til Bergen i sommer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Åååå yes. Denne gangen HAR jeg faktisk cash til det Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt skeptisk til datoen, men skal prøve å være der denne gangen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Liker at det er innendørs. Man får liksom ikke full effekt med utendørskonserter midt på lyseste sommeren. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Liker at det er innendørs. Man får liksom ikke full effekt med utendørskonserter midt på lyseste sommeren. Sant! Det negative er vel at Telenor Arena er på badstu-nivå temperaturmessig. Var iallefall slik under begge Metallica-showa i år. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da får vi satse på chicks med tits og lite klær da 2 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Blir nok Iron Maiden konsert på meg også men, det er jo så lenge til... Vil egentlig billettene bli solgt unna fort, eller hvordan bruker det å være når Iron Maiden kommer ? Endret 24. september 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sist gang de var på Valle Hovin tror jeg ikke det ble utsolgt en gang. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sant som Olum sier, men da hadde de enda en konsert på Lerkendal også, og kapasiteten på bare én av konsertene var større enn Telenor Arena. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Blir nok Iron Maiden konsert på meg også men, det er jo så lenge til... Vil egentlig billettene bli solgt unna fort, eller hvordan bruker det å være når Iron Maiden kommer ? På Lerkendal var det billetter ledige frem til konsertdato. På Bergen var det dèt og. Blir sikkert ledige billetter en god stund framover. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 er det aldersgrense på denne konserten ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sikkert ikke. På Lerkendal var det fritt frem. Shitkids all over the place Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Billetter i boks. Lenke til kommentar
Simenostnor Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvordan gfeide du det. Jeg er også medlem av Livenation, men jeg får ikke opp noenting? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Blir nok Iron Maiden konsert på meg også men, det er jo så lenge til... Vil egentlig billettene bli solgt unna fort, eller hvordan bruker det å være når Iron Maiden kommer ? Blir nok neppe utsolgt med det første, med tanke på de nettopp hadde en konsert i Norge for litt over en måned siden. Men satser på å dra på denne konserten også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvordan gfeide du det. Jeg er også medlem av Livenation, men jeg får ikke opp noenting? Fanklubben. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Billetter til Telenor Arena og Ullevi Stadion i boks!! Fy faen! Har drømt om å se Maiden på Ullevi siden jeg så det første klippet fra Early Days-touren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå