Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

følelser for bestevenninde, gjensidig?

Gjest initiativ HJELP

Anbefalte innlegg

Gjest initiativ HJELP

jeg har desverre begynnt å få følelser for min bestevenninde. og jeg føler at vi har visse øyeblikk der det virker som det er noe i luften. vi kan liksom sitte og se på hverandre, ta på hverandre, men har ikke konstante følelser, men det kommer når vi er sammen alene. som i går, men vi snakke seineste om at det hadde blitt rart hvis jeg oh ho dreiv.

men jeg var veldig forelsket i ho før, og det vet hun godt, for jeg sa det til hun. men da var det ikke gjennsidig. men nå har vi visse øyeblikk som jeg kaller det.

som feks for noen helger sider var vi på fest. da kom ho å lente seg over meg når jeg lå på sofaen, så vi leppene våre var 2 cm fra hverandre. og hus sa senere at hun ville kysse meg ?

hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo tydelig at hun synnes dette er både kinky og spennende, men det hele kommer jo ann litt på om hun er hetereo eller bi da i mine øyne.

Prøv å få til en intim stund igjen og så kysser du henne når det passer, om du føler at du trenger å advare henne så sier du bare til henne at du har lyst til å kysse henne.

Lenke til kommentar
Gjest initiativ HJELP

jeg er gutt ja :p glemte kanskje skrive det :p vi er begge hetro, og begga har inget problem med å sjeke opp det motsatte skjønn. tingen er bare at det er litt snålt. men jeg prøvde å være mere på i dag når vi var sammen men da trakk hun seg litt bort. men når det liksom er hun som er klengete er det liksom greit. men jeg tror ikke hun har følser. men jeg vil ikke miste vennskapet ved å gjøre noe dumt.

men skal på fest hos hun til helgen får se hva som skjer da:P hvis ikke trekker jeg meg tilbake som kun bestevenn :D

Lenke til kommentar

Bra!

Om hun trekker seg tilbake når du tar initiativ er det godt mulig at hun lekte litt med deg eller synnes selve situasjonen gjorde det spennende, antar det er gode muligheter for at dette kan utvikle seg til "fucking best friends" så lenge du ikke legger noen vekt på følelser.

Ønsker jenta noe mer og du har følelser for henne så kjør på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...