piratentim Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Heisann jeg lurte på om noen av dere kunne tenke dere å hjelpe min elevbedrift. Det du trenger å gjøre er å svare på denne undersøkelsen tar max 2 minutter... Hadde vært utrolig fint hvis dere hadde tatt dere tid til å svare på undersøkelsen vår hadde vært utrolig god hjelp til for våres spørreundersøkelse... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvor svarer jeg? https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFJBR1dIeGIzUlZEU2FsUWpsNlozdWc6MA Lenke til kommentar
1123581121 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Altså, jeg tror de fleste leser noe vær dag. Når jeg er på pc, på skolen, i butikken.. overalt. F.eks leste jeg nettopp posten din om at du trenger folk til å svare på spørreundersøkelse. Idag tidlig leste jeg at det sto Tine-melk på melkekartongen og Cornflakes på cornflakes esken. Jeg leser jo hver dag på sengen. Rett før jeg skal sove, ser jeg på klokken og leser tallene 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12. Det jeg vil fram til er at du bør være litt mer presis med formuleringene av spørsmål. Jeg antar at du mener å lese bøker eller blader(?). Eller mener du bare å lese generelt? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå er du bare vrang Krible93. Lenke til kommentar
1123581121 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå er du bare vrang Krible93. Jeg prøver jo bare å hjelpe Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Nå er du bare vrang Krible93. Jeg prøver jo bare å hjelpe Takker for responsen er fikset på nå Enig med deg der , litt dårlig formulert Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå er du bare vrang Krible93. faktisk ikke, jeg tvilte veldig på hva jeg skulle svare, for jeg leser jo så og si hele dagen forums osv, men leser aldri bøker eller blader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå