Windoge Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg sliter med at bildet på skjermen får lav oppløsning i spill. Klarer nesten ikke å lese liten skrift. Eneste måten å få krystallklart bilde på er å gå inn i Xbox daschbord og endre til 60Hz, men da får jeg beskjed om at spillene ikke har støtte for dette. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 hvilken kabel er du koblet til med da? bruker du den gule pluggen så har du tapt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Fant problemet. Brukte kabelen som fulgte med Xbox-en når jeg kjøpte denne. Så forresten at Xboxen min har støtte for HDMI, noe som tv-en min også har. Når jeg bruker HDMI-kabel fra TV til Xbox, blir det lyd og bilde i samme kabel da? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Når jeg bruker HDMI-kabel fra TV til Xbox, blir det lyd og bilde i samme kabel da? Ja, alltid bruk HDMI hvis du kan. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kabelen som følger med fungerer fint den, men da må du bruke den blå/grønne/røde til bilde Rart at ikke spillene dine funker på 60hz også, for det har aldri jeg hatt problemer med, og jeg har sikkert kjørt 100 forskjellige spill.... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kabelen som følger med fungerer fint den, men da må du bruke den blå/grønne/røde til bilde husk at det er ganske lenge siden at komponent kabelen fulgte med, hvis jeg ikke husker mye feil var det kun den med 20gb hdd og elite de første årene. senere kuttet de i alle modeller og leverte kun med den gule pluggen. egentlig tragisk med tanke på en hdmi ledning vil koste de ca 10kr i produksjonskostnader. Fant problemet. Brukte kabelen som fulgte med Xbox-en når jeg kjøpte denne. Så forresten at Xboxen min har støtte for HDMI, noe som tv-en min også har. Når jeg bruker HDMI-kabel fra TV til Xbox, blir det lyd og bilde i samme kabel da? i teorien skal du få lyd på tven ja. er du koblet via forsterker så får du også lyd. (da forsterker som har hdmi, hvis ikke må du ha et adapter som gr deg mulighet til optisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå