Tmz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei, jeg er ute etter ny tlf men har lite peiling, og skal jeg være ærlig er det få telefoner på markedet nå som frister. Først og fremst er jeg mest fornøyd med sony ericsson tidligere, pga bedre ordbok osv, men er alikevel åpen for andre merker. De viktigste kriteriene mine er - Design - Kamera - Batterilevetid - Brukervennlighet Med brukervennlighet mener jeg ikke at telefonen skal være lett å sette seg inn i, men at det skal være et bra fungerene menysystem osv, som ikke er klundrete når man først har satt seg inn i det. Jeg har sett litt selv og kom over Sony Ericsson X10 Mini Black, som så litt fristene ut, fint design, ikke alt for stor og klompete, god lyd og et greit kamera (pappa har den), men batteritiden er jo ikke så bra. Jeg bruker telefon ganske mye og vil jo kunne gå en dag uten at jeg må lade. Er vel den jeg ender opp med å kjøpe med mindre noen her får meg til å endre mening, evt Sony Ericsson X10 Mini Pro, men skjønte ikke helt forskjellen på disse to, noen som tar seg bryet og opplyse meg ? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei! Forskjellen på X10 Mini og X10 Mini Pro er et sistnevnte har tastatur som skyves ut på siden av telefonen. Den er da også bittelitt større enn X10 Mini. Begge telefonene er gode, brukervennlige og har et helt greit kamera. Når det gjelder batteritid så har jeg fått X10 Mini til å holde i flere dager ved å dempe lysstyrken i skjermen og slå av auto-synk mot Gmail. Gode telefoner, anbefales! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Jaokei, da er det pro jeg har testet (med tastatur altså). Hvordan er det å skrive meldinger på mini da? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Okei valget står mellom X10 Mini og X10 mini pro, hva anbefaler dere? Skal handle telefon etter jobb idag så setter pris på raske svar. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er nok mye bedre å skrive på Mini Pro siden den har fysiskt tastatur, den har jo ikke så stor skjerm så kan bli litt knotete å skrive på den Mini ( uten tastatur ). Jeg hadde hvertfall gått for Mini pro av di to. Prisen er ikke mye forskjell heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå