Gå til innhold

Must-have addons

Anbefalte innlegg

Ser ingen slike tråder på forumet, så hvorfor ikke lage en? Fint om dere følger en mal (se under) så jeg kan oppføre alle oversiktlig og fint i førstepost.

Navn:

Link (laste ned):

Beskrivelse:

Liste:

Navn: Postal

Link (laste ned): Link

Beskrivelse: Denne vil utbedre mailboxen. En god del vil bli lettere. En av de store funksjonene er at du kan trykke på "åpne alle", og du slipper å trykke manuelt på 100 mails.

Navn: _NPCScan

Link (laste ned): Lenke

Beskrivelse: _NPCScan varsler når du er i nærheten av en "rare NPC".

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes ikke noe "must-have" addons akkurat.

Synes selv portal greia er bare bullshit, greit nok at det var min mening men, det er da ikke noe must have addon.

Ingen addon som jeg vet om er noe must-have, mer leik... "nice to have addons" elns... noe i den duren!

Gjør spillet lettere osv...

Lenke til kommentar

Jeg liker hvertfall dbm, omnicc, aesa, gladius. Ellers er jo diverse actionbar addons som Bartender hendige, eller actionframes som ag_uf eller x-perl kjekke og ha om man er lei av standard ui. Nå vet jeg ikke hvilken class du spiller, men PowerAuras er også et addon mange ser på som hendig.

Lenke til kommentar

Vel det jeg ser på som basic "must have" addons er: ratingbuster, atlasloot, omen og cartographer er flere men kommer ikke på navn i farta.

Gode addons: xpearl, bartender, scorchio2 (kommer ann på class), quartz, dbm/dxe, postal, auctioneer + auctionator og sexymap er flere her også men kommer ikke på alle navna i farta

Lenke til kommentar

Navn: _NPCScan

Link (laste ned): Lenke

Beskrivelse: _NPCScan varsler når du er i nærheten av en "rare NPC".

_NPCScan tracks seldom-seen rare mobs by proximity alone, making the old “/targetexact …” macros obsolete. It has the same range as those targeting macros, but you won't have to mash any buttons. Just go about your business and let _NPCScan alert you when it finds something.

Har brukt _NPCScan lenge og ville ikke vært foruten. Har også prøvd SilverDragon (Lenke) som er mye av det samme.

_NPCScan gir et varsel (lyd + flashende ramme) samt et bilde av NPC'en som har en knapp som du kan trykke på for å merke (target).

Lenke til kommentar

Hold inne shift, trykk på mailen = alt blir autolootet.

Nå gjelder dette bare den mailen du trykker på.

Og som Nagina nevner så behøver man egentlig ikke mer hvis man ikke er aktiv på AH.

Jeg legger heller ikke inn 'Postal' eller lignende addons hvis det bare er en to, tre mails som skal plukkes opp. Blir det mer så merker jeg behovet.

For å ikke bevege oss mer offtopic.

Navn: TomTom

Link: WoWInterface

Beskrivelse: Lager en pil på skjermen utifra kordinater fra diverse addons eller noen brukeren skriver inn.

Endret av Zt
Lenke til kommentar

BadBoy: Anti Spam Automatic Reporter

Ignorer/blokerer/raporterer gold sellers, viser kun 1 gang hvis noen skulle spamme

LFM VOA10 NEED PRIEST AND ROGUE

Addon navn forklarer det meste ville jeg tro.

Synes selv chatten er blitt mye bedre, slipper å følge med som det var matrix kode.

Tviler på at det hjelper å rapportere de akkurat

Denne addonen er vel et rent helvette for blizzard

Lenke til kommentar

At det rapporterer hjelper ikke så veldig, men at du ikke ser spammen selv er derimot meget fint. Enkelte realms (*kremt* Talnivarr *kremt*) er så spammet ned av dritt og idioter som trykker på tjue makroer i sekundet at det rett og slett ikke fungerer å spille der uten denne add-onen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...