Gå til innhold

EOD-linja på FTBS - Generell info?

HOK

Anbefalte innlegg

Mitt innlegg var ment som et tips til deg ikke som starten på en kværrulerende diskusjon med roedpunkt. Han vet sikker hvordan en del ting er han også.

Avslutter her og kommer ikke til å besvare fler ytringer. Håper du finner en givende jobb. Lykke til :-)

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye tøffere med CBRN! Selv om det er gaaanske lite praksis, er teorien mye kulere. :whistle:

Joda, kan nok være bra det også. Det er fortsatt ett par år til jeg skal inn igjen i Forsvaret, så jeg har god tid på å bestemme meg. Det er jo da ikke 100% sikkert at jeg skal inn igjen heller. Det får tiden vise. Om to år gjør jeg akkurat det jeg har lyst til videre.

Lenke til kommentar

Jeg er jo i en situasjon hvor jeg ikke akkurat kan velge tjeneste etter hvor det høres fetest ut heller. Hvis jeg skal inn i militæret igjen etter endt bachelor er jeg jo 23-24 år. Jeg må jo tenke på livet videre. I tillegg kan jeg vel nesten si at jeg har vokst litt av meg det med mest mulig skyting og felt, men en tjeneste med masse av det appelerer jo selvsagt litt til Ramboen i meg :wee:

Jeg har blant annet sett på Fjernoppklaring. En god dose action, for å koke det ned til et enkelt ord, sammen med gode muligheter for kompetanseutvikling, både innen sitt fag og til beskikket sjant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...