-k- Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg fikk ny pc for en uke siden, og den fungerte fint helt til i går, men nå har d skjedd noe merkelig. Skjermbildet rister hele tiden. Jeg vet ikke om d kan ha noe med skjermen eller skjermkortet å gjøre. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Prøvd å 'degausse' ? Kan være det du nevner, så er det bare å sjekke om du har ca. 85 Hz vertikal refresh rate, bruker oppdaterte drivere både til skjermkort og skjerm, og at kortet ( les manual ) evt. spill o.a. ikke kjører programvare som forstyrrer i bakgrunnen ( trykk ctrl+alt+del ). Mulig oppløsningen/ skjermområde v.s aktuell refresh rate er problematisk for skjermkortet - hvilken hardware er det du kjører med, evt. ser du moirè i skjermbildet ( " kurveskygger " ) ? Eller at skjermen står for tett inntil annen elektronisk apparatur, spesielt høytalere. . Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Eller at skjermen står for tett inntil annen elektronisk apparatur, spesielt høytalere. Pleier å være vanligste feilen.. Må plusse på strømtrafoer til høytalere/lampe e.l. er værst. For de er så lett å bare skyve bak skjermen. Men høytalere med store magneter og tho. Lenke til kommentar
BakkiZ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Faktisk mobiltelefon kan være litt skummelt også. Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har også opplevd at hvis du har vifter blåsende inn i skjermen så vibrerer bildet. Litt kjipt på lan når folk har kabinettet oppå bordet og vifter som blåser rett inn i skjermen min :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå