Superparanoid Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fikk en lyskestrekk under en fotballkamp i mai. Dette sitter fortsatt i, og ble forverret da jeg i helgen nok presset meg litt ekstra. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Er det bare tiden jeg må ta til hjelp? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Klassiker. Største feilen du kan gjøre er å være for ivrig med å komme tilbake. Ta deg tid, kjenn på kroppen, varm ORDENTLIG opp i opptreningsfasen så musklene er i stand til å tåle mest mulig anstrengelse. Styr unna skyteøvelser osv. i opptreningsfasen. Dessverre bare tid som vil lege. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Det var dette svaret jeg ikke ville høre, men som jeg fryktet å høre... Føler at jeg har vært tålmodig i en evighet nå, uten å merke noen forbedring. Lyskestrekken oppstod i mai, i en amatørkamp som ble spilt i en innendørshall. Jeg har spilt annenhver helg i hele høst/vinter/vår sesongen i samme hallen, uten problemer. Dette var siste kamp innendørs, før vi skulle begynne å spille ute. Så får jeg lyskestrekk... Nå starter vi snart opp igjen med innendørs fotball. At jeg har gått glipp av nesten all utefotball i sommer, og at problemet fortsatt ikke er leget, er fryktelig deprimerende. Lurer nå på om det noen gang vil bli bedre. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Skaff deg varmeshorts så du lettere blir ordentlig varm. Og gå fram forsiktig, hvis du får bite litt vondt av en øvelse. DROPP DET. Endret 21. september 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Såpass, ja. Når du har vært skadet så lenge vil jeg konsultert meg med en fysioterapeut eller noen kyndige som kan gi deg noen øvelser osv. Hadde vært sykt frustrert sjæl om jeg måtte stå over sesongen pga. en lyskestrekk, men det har seg nå slik at det skjer av og til, veldig vanskelig å gjøre noe med når det først inntreffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå