telealf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lenge siden jeg har forsøkt å legge ut foto. Her er et bilde fra en av mange turer. Jeg forsøker å vise for en flott tid høsten er, og hvordan denne elven ser ut når vannstand har sunket langt under normalen. Tatt på FF med 28mm. Skal forsøke å finne EXIF. Kommentarer og kritikk? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Lenge siden jeg har forsøkt å legge ut foto. Her er et bilde fra en av mange turer. Jeg forsøker å vise for en flott tid høsten er, og hvordan denne elven ser ut når vannstand har sunket langt under normalen. Tatt på FF med 28mm. Skal forsøke å finne EXIF. Kommentarer og kritikk? Syntes det blir for mange elementer i bilde, så funket ikke helt for min del:) Litt for lys himmel også muligens!? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 enig med dan83, det blir for mange elementer.Uten trærne hadde det vert et flott bilde. Lenke til kommentar
Helgefar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Enig med de foregående. Synes også bildet kunne hatt godt av litt mer kontrast. Det var litt flatt. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Takk for all kritikk! Rent foto-messig har dere nok rett i at trærne kan være forstyrrende elementer. Som "dokumentasjon" synes jeg selv de passer der, ellers hadde jeg ikke komponert slik . NB! Dette er ikke kritikk av kritikken Ang. kontrast skal jeg sjekke ut hvordan det blir. Erfaringsmessig ønsker jeg å være forsiktig med å dra opp kontrast i alle bilder. Ikke alle bilder blir "bedre" av dette, eks morgen-bilder. Takk for respons, alltid svært nyttig å høre fra andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå