klysa Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 for noen dager siden satt jeg og ante fred og ingen fare, plutselig dukker det opp en helvetes irriterende feilmelding om at msn må lukkes, og at jeg kan sende feilrapport til msn hvis jeg vil (noe som har skjedd 10. 000 000 ganger før). jeg sender feilmelding til msn, og msn lukker seg. da jeg skal logge på igjen får jeg en melding om at tjenesten er imidlertidlig utiljengelig, og at jeg skal prøve igjen senere. nå - 3 dager senere - funker det fortsatt ikke; den samme meldingen. vet noen hva i alle dager dette kan være for nåe drit? kan det ha noe med at jeg mangler et slags serfikat? når jeg logger inn på mailen min via hotmail.com får jeg logget inn, men får opp en melding om at serfikatet mitt er ugyldig. står også at jeg kan innstalere nytt serfikat. selvsagt prøvde jeg det, står enda at serfikatet er ugyldig. foresten, jeg slettet windows og la det inn på nytt. det hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 laste ned nyeste msn messenger 6,0? re-installe det? Lenke til kommentar
klysa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 jeg har msn 6. jeg har re-innstalert det mange ganger. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Innstaler 5.0 bare for å prøve. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 skjedde meg og, fjerna og innstalerte på nytt. funka da Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 opprett en ny hotmail konto og prøv det. det vil sannsynligvis funke. da kan du jo bruke den i stedet. bare husk å kopiere all info og adresser du har liggende. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Messenger tjenesten detter ned med jevne mellomrom slik jeg har erfart ihvertfall. For 2 dager siden var jeg uten messenger-tilgang i ca. 2 døgn, men så kom den plutselig tilbake.. Lenke til kommentar
klysa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 skjedde meg og, fjerna og innstalerte på nytt. funka da det har jeg gjort. innstalerte til og med hele windows på nytt... Lenke til kommentar
klysa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 opprett en ny hotmail konto og prøv det. det vil sannsynligvis funke. da kan du jo bruke den i stedet. bare husk å kopiere all info og adresser du har liggende. jeg har flere mail, og ingen av de funker. har greid å logge meg på på andre pcer med mailen min. for øvrig så funker det å bruke trillian her (med den samme mailen). problemet er at trillian er så jævlig ekkelt å bruke.... Lenke til kommentar
klysa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Messenger tjenesten detter ned med jevne mellomrom slik jeg har erfart ihvertfall. For 2 dager siden var jeg uten messenger-tilgang i ca. 2 døgn, men så kom den plutselig tilbake.. nå har det gått mer en to dager. jeg har også falt ut av msn en dag eller to før, men da har jeg ikke fått denne meldingen. og som jeg sa til en annen her: det funker å logge seg på min mail med trillian, men ikke messenger. Lenke til kommentar
klysa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Innstaler 5.0 bare for å prøve. tenkte på det, men tviler på at det funker. hvor finner jeg 5.0? Lenke til kommentar
klysa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 og der var jeg tilbake på msn - med versjon 5.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå