Gå til innhold

Anti svett mus?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg spiller en god del PC spill. Jeg er nå på utkikk etter en mus som har god kjøling mellom musa og håndflaten. Jeg svetter ganske mye når jeg spiller (blir svett damm på muss matten om jeg bruker feks Icemat). Lurte på om det finnes en mus som har ett slags grid oppå musa der du holder, med ett luft rom i mellom griddet og komponentene inne i musen. Eller om det kanskje finnes en sprø mus med vifte inni hånflaten? Bare en eller annen spesiel gaming mus for anti svette. Sært spørsmål kanskje, men men. Om det ikke eksisterer noe slikt, hvilken gaming mus kan dere anbefale? Selv bruker jeg en Microsoft Inteli 3.0 og en Logitech G5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser den. Er selv en nerd med svette hender.

Jeg har tidligere løst problemet med å ha en bordvifte som blåser luft over tastatur/mus hvor hendene mine ligger. Jeg kan desverre ikke si jeg har fått med meg en mus med innbygget vifte, men det naturlige andre valg kan kanskje være en mus som består av en del aluminium?

Hvilke spill spiller du? Dette er ganske vitalt om jeg skal saumfare the interwebs fordi jeg plutselig får lyst :wee: (jeg gjør det).

Lenke til kommentar

Ser den. Er selv en nerd med svette hender.

Jeg har tidligere løst problemet med å ha en bordvifte som blåser luft over tastatur/mus hvor hendene mine ligger. Jeg kan desverre ikke si jeg har fått med meg en mus med innbygget vifte, men det naturlige andre valg kan kanskje være en mus som består av en del aluminium?

Hvilke spill spiller du? Dette er ganske vitalt om jeg skal saumfare the interwebs fordi jeg plutselig får lyst :wee: (jeg gjør det).

Haha, genial idea med bord vifte, for meg er ikke det ett alternativ da ettersom jeg spiller halveis liggende i sengen med tastaturet på fanget (Student livet). Aluminium høres interesant ut da, kan kanskje være en god løsning. Jeg spiller for tiden mye Global Agenda, spiller også en del MMORPGer sånn in i mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...