Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 OK, nå kan det hende ting har endret seg siden sist jeg spilte et online multiplayer spill, men månedsprisen for å spille SW:G synes jeg var helt på vidda: $14.99 pr./måned $13.99 pr./3 måned $12.99 pr./6 måned $11.99 pr./år Regn ut $ -> KR selv, men det blir godt over hundre for 1. alternativ, og litt under for 4.alt. Tror ikke jeg betalte så mye som 70kr måneden for å spill Ultima Online i sin tid... Fy skam Lucasarts. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tviler på at de får så mange brukere når de har de syke prisene... Den eneste prisen jeg godtar for online-spill, er det jeg betaler i internettregning! Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Den eneste prisen jeg godtar for online-spill, er det jeg betaler i internettregning! Håper ikke du har noe bedre linje enn isdn, for da har du ingen rett til å komme med et slikt utsagn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tja.. om man er fan av SW, og kun dedikerer livet sitt til det spillet så synes jeg det ikke er så gærlig. Har vurdert å byne med det. Trenger et spill jeg kan holde på med lenge. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hmm jeg er ikke helt sikker men jeg betaler daoc ca 97kr i måneden var nå det dem trek fra visan min i dag du får renge ut selv hvor mye dete r i $$ =) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 er det ikke slik at med Sony MMORPG spill så skal man kunne betale en pris/mnd, og få tilgang til ALLE deres MMORPGs? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Fy skam Lucasarts. en snau hundrings er da ikke noe å grine på nesen av. kanskje det tilogmed er bevisst.. at de holder ute alskens pakk ved å ta betalt. jeg hadde gjerne betalt en hundrings i måneden for å spille cs, hvis det betydde at de irriterende ungene og frag-hunterne forsvant. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har sagt fler ganger at de har selv sagt at alt under $15 er urealistisk. BTW.. en snau hundrings er da ikke noe å grine på nesen av. kanskje det tilogmed er bevisst.. at de holder ute alskens pakk ved å ta betalt. jeg hadde gjerne betalt en hundrings i måneden for å spille cs, hvis det betydde at de irriterende ungene og frag-hunterne forsvant. Kan ikke si meg enig, det er en masse rike unger der ute. En bråte drittunger vil spille SWG for å bli l33t uber r0xx0r j3d| - hvordan har liksom du tenkt å unngå det, liksom liksom? Jeg liker Star Wars, men har aldri vært noen inbitt fan. Jeg liker også rollespill, men har aldri vært mye inn i det, men vil lære. Jeg er ikke så naiv at jeg tror SWG vil følge storyline og samtidig glede alle spillerene. Jeg tror det vil bli en hel del sutring og skriking om at this sucks and that sucks, for ikke å snakke om at "OMG THIS GAME SUCKS!!11" (om jeg fikk en krone hver gang noen sier det på et spill forum...). Man så tidlig at en hærskare drittunger vil spille SWG, når noen spurte på SWG forumet hvem som vil bli Jedi. Jeg håper de med vettet i behold snudde der og da. For meg vil SWG alltid være et spill som selges på hypen, det er et SW produkt godkjent av George Lucas (han som ikke vet en dritt om hvordan man skriver film manus, remember). Vet du hva som skremmer meg mest? 30-40 åringer som oppfører seg som de var 10 når de spiller slike online spill. Det er foruroligende mange av dem omkring (meg ikke en av dem hehe). Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hiv dere på Wolfenstein -ET bølgen! det er et gratis spill! du kan hente det ned fra gamer.no (kunne i alle fall). det koster ingenting å spille det på internett. vanvittig morro! DET er masse spill for "pengene" det! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Den eneste prisen jeg godtar for online-spill, er det jeg betaler i internettregning! Håper ikke du har noe bedre linje enn isdn, for da har du ingen rett til å komme med et slikt utsagn. Ingen rett? Når jeg betaler flere hundre kroner for et spill, er det bare å forlange at multiplayerdelen er gratis! Eller skulle jeg liksom fortsette å betale der også? Det får være grenser... Jeg har forresten 2 Mbps adsl. Har du ikke mer enn isdn, og må betale tellerskritt kanskje? Dust. Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Fy skam Lucasarts. en snau hundrings er da ikke noe å grine på nesen av. kanskje det tilogmed er bevisst.. at de holder ute alskens pakk ved å ta betalt. jeg hadde gjerne betalt en hundrings i måneden for å spille cs, hvis det betydde at de irriterende ungene og frag-hunterne forsvant. Er det det CS-spillere kaller whine? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvem noob lagde denne topicen. WELCOME TO THE REAL WORLD!!!!!!!!! ELLER VELLKOMMEN ETTER Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvem noob lagde denne topicen. WELCOME TO THE REAL WORLD!!!!!!!!! ELLER VELLKOMMEN ETTER Det heter "hvilken", og verken Caps Lock eller utropstegn er bra ting. Jeg regner med at du spiller CS? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg hater cs håper du forstår det. Fant du ut i går at galaxies kostet penger å spille? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg hater cs håper du forstår det.Fant du ut i går at galaxies kostet penger å spille? Tror han uansett ville ha en diskusjon om prisen. Ikke vise hva han nettopp oppdaget... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Hvem noob lagde denne topicen. WELCOME TO THE REAL WORLD!!!!!!!!! ELLER VELLKOMMEN ETTER Det var jeg som lagde topic'en, har du noe du vil si til meg så ta det på PM... Og posten din viser bare hvem av oss som er noob det er som moyner sier, denne tråden var for å diskutere den sykelige høye månedsprisen, ikke hvorfor de tar penger i det hele tatt, det skjønner jeg... Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 atrax: Tror du det å sette opp gigantiske servere som skal holde hundrevis hvis ikke tusenhvis av spillere er gratis? det er kanskje billigere å kan ordnes med finansiering på enkle cs servere men når det komer til servere som skal tåle mange hundre folk på samme sted snaker vi ikke lengere om såne pusle cs servere. Å dette KOSTER de trenger også en ganske heftig nettilkobling å dette KOSTER i hvertfal. Så er det snakk om måndelige oppdateringer osv å tillegspaker å for ikke å snakke om kundeservice dette koster PENGER!!!. Derfor blir 100kr mnd ganske lite det er to øl på byn det å hvis du verdsetter to øl mere på byn ja hversegod men ikke klag på at det er sån fordi det bare er nødt til å være sån. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Alle store MMORPGs tar betalt per måned av grunner som er nevt ovenfor her. Poenget til den som har skrevet posten er at Sony tar MER betalt enn alle andre.. Et MMORPG er fundamentalt forskjellig fra spill som CS og Wolfenstein iom. at man snakker om flere tusen spillere online på en server samtidig. Derfor trenger man jo enormt store servere. Dessuten er et MMORPG et langt større prosjekt enn andre spill og koster selvfølgelig også tilsvarende mer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 de tar 2.04$ mer enn hva funcom tar for AO.. det er faktisk ikke 15 kroner engang. hadde det vært snakk om at sony tok 30$ per måned, så kunne jeg forstått sutringen deres.. men 13 kroner mer enn den største konkurrenten? oh NO! verdens undergang! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Synes det er helt greit at man tar månedspris for MMORPGs. Men det at man må kjøpe spillet i tillegg irriterer meg. Hadde det vært gratis å laste ned, hadde jeg betalt $15 pr måned med glede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå