Gå til innhold

Ghost Recon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, noe til posting. Og du vil vel få en del ulike svar, omtrent som å spørre om kristendommen er noe bra. Noen digger det realistiske, andre synes det bare er kjipt og vanskelig.

Selv synes jeg det er sjef, tar bra av i multiplayer over internett. :smile:

-P-

Lenke til kommentar

Hvorfor er det nesten ikke noe blest om Ghost recon?

Jeg oxo driver og funderer på om det er det beste 1.person shooteren som noengang har kommet ut, men likevel får spill som RTCW ol. mye mer omtale, selvom det suxor big time (synes i alle fall jeg)!

Det er klart at RTCW er oppfølgeren til et legendarisk spill, men likevel.

GR er på en måte oppfølgeren til Rainbow Six spillene som ikke var så verst de heller.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-06 11:32, |Viper skrev:

Hvorfor er det nesten ikke noe blest om Ghost recon?

Jeg oxo driver og funderer på om det er det beste 1.person shooteren som noengang har kommet ut, men likevel får spill som RTCW ol. mye mer omtale, selvom det suxor big time (synes i alle fall jeg)!

Det er klart at RTCW er oppfølgeren til et legendarisk spill, men likevel.

GR er på en måte oppfølgeren til Rainbow Six spillene som ikke var så verst de heller.

går ut fra at sjangern er noe mer snever(jeg tenker på realisme). faller ikke alle like lett om hjertet at man stryker med av "bare" ett treff(eller to).

Selv syns jeg dette er det beste spillet(1.person shooteren) jeg har prøvd, er jo bare helt topp når man kommer igang med skikkelig teamplay da :wink:

Aller best er det når Indikatoren er "OFF" og Respawn er "OFF"

Løper du SOLO da, ligger du der før du vet ordet av det :lol:

Lenke til kommentar

Syns at spillet er GLIMRENDE. Nesten på høyde med Operation Flashpoint. Overgår OFP på grafikk/detaljer.

Ok, det negativer er at du totalt mangler bevegelsesfrihet. Ligger det en fyrstikkeske på bakken så må du jo gå rundt den. Ikke mulig å tråkke på'n eller gå over'n :lol:

Har også lagt merke til at dette spillet blir plassert i skyggen av andre FPS-spill, noe som er ufortjent. Uten realismen hadde dette vært nok et "kjedelig" FPS-spill.

Trenger jeg å nevne MOH-AA ? Trigger-effekt ??

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg litt mer realisme enda jeg..

Er jeg rar da?

Sånn hvis du blir truffet i magan, så dør du litt saktere liksom. Sånn at du rekker å plaffe vilt rundt deg i fallet eller no.

Man dør jo ikke sånn: *knips* av et skudd i magan.

Skulle hatt 3 sek. med liv til der..

Lenke til kommentar

Stratos, der trasker du i et minefelt ang realisme. Da blir det loddtrekning på mageskuddene dine, da konsenkvensene her kan være meget forskjellige. Skudd i lever, ryggmarg (jada, kulene kan greit gå gjennom magen din :wink: ) kan være langt mer fatale enn skudd i sideflesket, en nyre som ryker osv... Det samme med skudd i lår, kan være kun en skade i lårmuskelen eller en har truffet hovedpulsåren og en blør ihjel på kort tid.

Dette vil også påvirkes av ammotype som er brukt.

Mao, veldig mange ting å ta hensyn til om man først begynner med noen.

-P-

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jojo, men uansett om det er hovedpuls erller ikke, så dør man ikke momentant. Det er jo omtrent bare nakke/hode skudd som gjør det.

Burde fått tid til et bitte lite ekstra hevn-skudd :wink:

Uansett, så har jeg fått for vane å titte litt etter russere hvis jeg går ute om natten nå :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...