Gå til innhold

Trådløs D-link 635 tilkoblet Standar ATX-PSU (Molex 5volt)

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Jeg har en D-Link 635 som jeg driver å "leker" meg litt med, hvorav jeg prøver å få routeren til å være inne i mitt kabinett. Jeg har ikke demontert den ifra boksen, så den står som den skal være skrudd fast under CD/DVD-spiller.

Det jeg vil gjøre er å koble størmtilførselen til denne routeren via en Molex kontakt på PSU.

Forklaring i forhold til strøm:

D-Link routeren bruker 5v - 3A. Dette går på Likestrøm (altså Rød(5v) og svart(Ground) på molexen)

Har prøvd å få til dette nå en stund, men det virker som den får for lite strøm. Lampene forran lyser svakt og den vil ikke boote (Ingenting galt med routeren, den fungerer som den skal når jeg kobler til med veggkontakt som har en omformer selvfølgelig som gjør det til 5v)

Noen som har prøvd dette før? erfaringer av andre ting de har dyttet inn i pc'n? gi meg beskjed, vil gjerne ha min trådløse router til å funksjonere "skjult" inni pc'n.

Har klart å løse dette etter x-antall timer, hvis noen, noen gang skulle ha interesse av dette, så ta gjerne kontakt, jeg legger ut bilder og resultater over hvordan dette virker så fort jeg får mulighet

Endret av nonameer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...