Predacton Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hva skjer med at det ikke funker å spille mellom oss a? Har ikke peiling, er vel noe med ea å gjøre tenker jeg...jeg har ihvertfall open NAT visst de skulle ha noe å si Har bare fått spilt en kamp mot emils1991, når vi skulle spille andre kampen så gikk det ikke. Nå får jeg ikke conecta til noen av dere:S Endret 6. oktober 2010 av Predacton Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Nå er ikke jeg den beste til å svare på slikt men NAT er det viser hvor streng ruteren din er med brannmur elns. Det er 3 nivåer: strict, moderate og open Har man strict så vil en slite med å tilkoble andre folk på xbox live. Open er selvfølgelig det beste:) Litt rotete forklart men men. Kan ikke det noe spessielt detaljert jeg heller Du får vite din NAT ved å teste xbox live conection ved å gå på system settings-- så network settings Endret 6. oktober 2010 av Predacton Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 eg og har nat open, og eg og predacton klarte ikkje og connecte, trur det har noe med ea serverene. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ok, men er noen med på å spille`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, Mr. Gnu?? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 har hatt strict inntil nå, var det jeg drev å fiksa i sta eveant. Men jeg fikk heller ikke koblet til predaction i går, selv om han fikk koblet til meg en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Mr Gnu 1 - 3 TomHel. Resultatet lyver, ettersom du ikke hadde en eneste målsjanse, men et fantastisk selvmål av Cole TomHel 2 - 0 Mr Gnu Endret 6. oktober 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mr Gnu 1 - 3 TomHel. Resultatet lyver, ettersom du ikke hadde en eneste målsjanse, men et fantastisk selvmål av Cole TomHel 2 - 0 Mr Gnu Jeg er høflig og lar deg vinne. Flott selvmål, da, det skal du ha for Men jeg tror jeg har godt av å spille mer online H2H. Har en del å lære mtp taktikker osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Den største tabben var i hvertfall å begynne med 5 i forsvar. Du fikk for lite folk med offensivt, og gjorde det alt for lett for meg i forsvar. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Den største tabben var i hvertfall å begynne med 5 i forsvar. Du fikk for lite folk med offensivt, og gjorde det alt for lett for meg i forsvar. Fant ut det.. Andre tips? Btw jeg har litt problemer med LIVE.. jobber med det.. Endret 6. oktober 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Datt ut av Xbox live for andre gang når jeg er midt i en match. Nå greier jeg ikke koble meg til Xbox live i det hele tatt Var midt i en match med Mister Gnu Nå gikk det plutselig Endret 6. oktober 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 vi prøver igjen husker du ca tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 vi prøver igjen husker du ca tid? Vi var vel nesten ferdig med omgangen, skal vi si 43 ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 vi prøver igjen husker du ca tid? Vi var vel nesten ferdig med omgangen, skal vi si 43 ? ok du som inviter..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 vi prøver igjen husker du ca tid? Vi var vel nesten ferdig med omgangen, skal vi si 43 ? ok du som inviter..? Hvis det klikker igjen får vi ta det imorgen, hvis du har tid. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) tikk takk - ja dette er jo kjempe gøy å vente på det 43. minutt... *edit: Hvis det klikker igjen får vi ta det imorgen, hvis du har tid. ok Endret 6. oktober 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Akkurat nå kan jeg ikke komme på mye pent å si.,.. tendingpear - mister gnu: 2 - 1 mister gnu - tendingpear 0 - 0 To tette kamper hvor tendingpear reddet et straffespark i første kampen før disconnection. Skikkelig jevnt og det målet jeg scora var sånn gavepakke. Desto mer irriterende når forsvaret hans resten av kampene var lufttette.. Endret 6. oktober 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du gikk rett i straffe fella mi da Men ja, to tette kamper. Var utrolig heldig med sen scoring i første kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den største tabben var i hvertfall å begynne med 5 i forsvar. Du fikk for lite folk med offensivt, og gjorde det alt for lett for meg i forsvar. Fant ut det.. Andre tips? Btw jeg har litt problemer med LIVE.. jobber med det.. Du er litt som meg de første kampene, om jeg ble hardt pressa så ble det mange balltap på egen halvdel, og da er det vanskelig å få til noe spill. Prøv litt forskjellige taktikker. Har veksla i mellom 4-3-3, 4-1-2-1-2 og 4-2-3-1. Bruk LB+A hyppig, og prøv å spille deg frem til forsvaret deres med to og tre spillere som spiller vegg/trekant. Det kommer litt etter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå