Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup I


Latias

Anbefalte innlegg

Hva skjer med at det ikke funker å spille mellom oss a?

Har ikke peiling, er vel noe med ea å gjøre tenker jeg...jeg har ihvertfall open NAT visst de skulle ha noe å si

 

Har bare fått spilt en kamp mot emils1991, når vi skulle spille andre kampen så gikk det ikke. Nå får jeg ikke conecta til noen av dere:S

Endret av Predacton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg den beste til å svare på slikt men NAT er det viser hvor streng ruteren din er med brannmur elns. Det er 3 nivåer: strict, moderate og open

 

Har man strict så vil en slite med å tilkoble andre folk på xbox live. Open er selvfølgelig det beste:)

 

Litt rotete forklart men men. Kan ikke det noe spessielt detaljert jeg heller ;)

 

Du får vite din NAT ved å teste xbox live conection ved å gå på system settings-- så network settings

Endret av Predacton
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mr Gnu 1 - 3 TomHel. Resultatet lyver, ettersom du ikke hadde en eneste målsjanse, men et fantastisk selvmål av Cole :lol:

 

TomHel 2 - 0 Mr Gnu

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Datt ut av Xbox live for andre gang når jeg er midt i en match. Nå greier jeg ikke koble meg til Xbox live i det hele tatt :cry: Var midt i en match med Mister Gnu

 

Nå gikk det plutselig

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

vi prøver igjen husker du ca tid?

Vi var vel nesten ferdig med omgangen, skal vi si 43 ?

 

ok du som inviter..?

Hvis det klikker igjen får vi ta det imorgen, hvis du har tid.

Lenke til kommentar

Akkurat nå kan jeg ikke komme på mye pent å si.,..

 

tendingpear - mister gnu: 2 - 1

mister gnu - tendingpear 0 - 0

 

To tette kamper hvor tendingpear reddet et straffespark i første kampen før disconnection. Skikkelig jevnt og det målet jeg scora var sånn gavepakke. Desto mer irriterende når forsvaret hans resten av kampene var lufttette..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Den største tabben var i hvertfall å begynne med 5 i forsvar. Du fikk for lite folk med offensivt, og gjorde det alt for lett for meg i forsvar.

 

Fant ut det.. :( Andre tips?

 

Btw jeg har litt problemer med LIVE.. jobber med det..

Du er litt som meg de første kampene, om jeg ble hardt pressa så ble det mange balltap på egen halvdel, og da er det vanskelig å få til noe spill. Prøv litt forskjellige taktikker. Har veksla i mellom 4-3-3, 4-1-2-1-2 og 4-2-3-1. Bruk LB+A hyppig, og prøv å spille deg frem til forsvaret deres med to og tre spillere som spiller vegg/trekant. Det kommer litt etter litt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...