Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup I


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer :)

 

En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det.

 

Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg..

Lenke til kommentar

Petsky 2 - 1 TomHel.

TomHel 4 - 1 Petsky

 

Jeg varierer mellom å score på alt, og på ingenting. 3p til hver er vel greit.

 

petsky?

 

fnats regner jeg med :p

 

selfølgelig for sen, igjen...

 

Der kom tapet i alle fall, 3 tap betyr vel at jeg har gruppeseieren. Woohoo

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer :)

 

En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det.

 

Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg..

Hvem av oss spiller best for klubben sa du?

 

fnats muligens :p Forskjellen var å gå ifra 4-3-3 til 4-2-3-1. Sykt at det skal gå ifrå fortjent til full uttelling, selv om det var litt flaks at det ble mål på nesten hver sjanse.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Takk for at du er oppmerksom, Teipball. Skulle btw være 2-2-2 på TendingPear. :p

 

Forhåpentligvis burde alt stemme så langt.

 

Kampene:

 

Gruppe A:

Emils19911 - Predacton

Emils19911 - eveant94

Emils19911 0-2 iNoiz

Emils19911 3-1 ribagorza

Emils19911 1-1 JcK360

Predacton - Emils19911

Predacton - eveant94

Predacton - iNoiz

Predacton - ribagorza

Predacton - JcK360

eveant94 - Emils19911

eveant94 - Predacton

eveant94 - iNoiz

eveant94 - ribagorza

eveant94 - JcK360

iNoiz 3-2 Emils19911

iNoiz - Predacton

iNoiz - eveant94

iNoiz - ribaroza

iNoiz 2-1 JcK360

ribagorza 1-3 Emils19911

ribagorza - Predacton

ribagorza - eveant94

ribagorza - iNoiz

ribagorza - JcK360

JcK360 2-0 Emils19911

JcK360 - Predacton

JcK360 - eveant94

JcK360 0-3 iNoiz

JcK360 - ribagorza

 

Gruppe B:

petsky 3-0 Riolars

petsky 2-1 TomHel

petsky 0-2 fnats

petsky 4-1 TendingPear

petsky 2-0 Mister Gnu

Riolars 1-2 petsky

Riolars 3-4 TomHel

Riolars 2-0 fnats

Riolars 2-3 TendingPear

Riolars 2-1 Mister Gnu

TomHel 1-0 petsky

TomHel - Riolars

TomHel 4-1 fnats

TomHel 1-2 TendingPear

TomHel - Mister Gnu

fnats 0-3 petsky

fnats 1-3 Riolars

fnats 2-1 TomHel

fnats - TendingPear

fnats - Mister Gnu

TendingPear 2-2 petsky

TendingPear 0-0 Riolars

TendingPear 0-2 TomHel

TendingPear - fnats

TendingPear - Mister Gnu

Mister Gnu 1-3 petsky

Mister Gnu 0-2 Riolars

Mister Gnu - TomHel

Mister Gnu - fnats

Mister Gnu - TendingPear

post-170144-1286313522,7527_thumb.png

Lenke til kommentar

tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer smile.gif

 

En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det.

 

Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg..

Hvem av oss spiller best for klubben sa du?

 

 

 

Forskjell på posisjonene og hvor ofte vi spiller samt at på head to head kan du ikke lage deg en 2.20 meter høy pro som spammer RT og Ronaldo-heelkick serru. Jeg har tid til å slå deg i kveld tenker jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer smile.gif

 

En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det.

 

Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg..

Hvem av oss spiller best for klubben sa du?

 

 

 

Forskjell på posisjonene og hvor ofte vi spiller samt at på head to head kan du ikke lage deg en 2.20 meter høy pro som spammer RT og Ronaldo-heelkick serru. Jeg har tid til å slå deg i kveld tenker jeg...

Høyden og chippene mine har nok mye å si for de 700 assistene mine ja :)
Lenke til kommentar

tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer smile.gif

 

En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det.

 

Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg..

Hvem av oss spiller best for klubben sa du?

 

 

 

Forskjell på posisjonene og hvor ofte vi spiller samt at på head to head kan du ikke lage deg en 2.20 meter høy pro som spammer RT og Ronaldo-heelkick serru. Jeg har tid til å slå deg i kveld tenker jeg...

Høyden og chippene mine har nok mye å si for de 700 assistene mine ja :)

 

Hmm ser du slo riotlars 6-1. Kanskje du gir meg litt motstand allikevel. Er på utover så bare dult borti meg når du vil tape.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...