Teipball Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det. Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 TomHel 1-2 fnats fnats 1-4 TomHel Huff... du smadret meg i den andre kampen. Kan ikke si annet enn at du spilte utrolig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Petsky 2 - 1 TomHel. TomHel 4 - 1 Petsky Jeg varierer mellom å score på alt, og på ingenting. 3p til hver er vel greit. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Petsky 2 - 1 TomHel. TomHel 4 - 1 Petsky Jeg varierer mellom å score på alt, og på ingenting. 3p til hver er vel greit. fnats mener du vel Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Petsky 2 - 1 TomHel. TomHel 4 - 1 Petsky Jeg varierer mellom å score på alt, og på ingenting. 3p til hver er vel greit. petsky? fnats regner jeg med selfølgelig for sen, igjen... Der kom tapet i alle fall, 3 tap betyr vel at jeg har gruppeseieren. Woohoo Endret 5. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det. Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg.. Hvem av oss spiller best for klubben sa du? fnats muligens Forskjellen var å gå ifra 4-3-3 til 4-2-3-1. Sykt at det skal gå ifrå fortjent til full uttelling, selv om det var litt flaks at det ble mål på nesten hver sjanse. Endret 5. oktober 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) btw Latias, tror du har skrevet opp feil i tabellen på tendingpear. tipper du ikke har tatt med kampene hans mot tomhel og da skal statsen hans være 1 seier, 2 uavgjort og 1 tap, han står oppført med 2 seire, 1 uavgjort og 1 tap. Endret 5. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk for at du er oppmerksom, Teipball. Skulle btw være 2-2-2 på TendingPear. Forhåpentligvis burde alt stemme så langt. Kampene: Gruppe A: Emils19911 - Predacton Emils19911 - eveant94 Emils19911 0-2 iNoiz Emils19911 3-1 ribagorza Emils19911 1-1 JcK360 Predacton - Emils19911 Predacton - eveant94 Predacton - iNoiz Predacton - ribagorza Predacton - JcK360 eveant94 - Emils19911 eveant94 - Predacton eveant94 - iNoiz eveant94 - ribagorza eveant94 - JcK360 iNoiz 3-2 Emils19911 iNoiz - Predacton iNoiz - eveant94 iNoiz - ribaroza iNoiz 2-1 JcK360 ribagorza 1-3 Emils19911 ribagorza - Predacton ribagorza - eveant94 ribagorza - iNoiz ribagorza - JcK360 JcK360 2-0 Emils19911 JcK360 - Predacton JcK360 - eveant94 JcK360 0-3 iNoiz JcK360 - ribagorza Gruppe B: petsky 3-0 Riolars petsky 2-1 TomHel petsky 0-2 fnats petsky 4-1 TendingPear petsky 2-0 Mister Gnu Riolars 1-2 petsky Riolars 3-4 TomHel Riolars 2-0 fnats Riolars 2-3 TendingPear Riolars 2-1 Mister Gnu TomHel 1-0 petsky TomHel - Riolars TomHel 4-1 fnats TomHel 1-2 TendingPear TomHel - Mister Gnu fnats 0-3 petsky fnats 1-3 Riolars fnats 2-1 TomHel fnats - TendingPear fnats - Mister Gnu TendingPear 2-2 petsky TendingPear 0-0 Riolars TendingPear 0-2 TomHel TendingPear - fnats TendingPear - Mister Gnu Mister Gnu 1-3 petsky Mister Gnu 0-2 Riolars Mister Gnu - TomHel Mister Gnu - fnats Mister Gnu - TendingPear Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det. Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg.. Hvem av oss spiller best for klubben sa du? Forskjell på posisjonene og hvor ofte vi spiller samt at på head to head kan du ikke lage deg en 2.20 meter høy pro som spammer RT og Ronaldo-heelkick serru. Jeg har tid til å slå deg i kveld tenker jeg... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Herregud, klarer faen meg ikke å organisere forsvaret på dette spillet. Klarte det drit lett på 10, men suger balle på 11... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 TomHel 6 - 1 Riotlars Ikke så jevnt som sist Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Mest pågrunn av håpløst defensivt spill fra meg. Du kom jo faen meg igjennom på ALT. Tillegg hadde jeg stolpeskudd på stillingen 2-0, og straffa var jo bare latterlig. Drogba ble forvørig utvist, så du må la han stå over neste kamp. Endret 6. oktober 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det. Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg.. Hvem av oss spiller best for klubben sa du? Forskjell på posisjonene og hvor ofte vi spiller samt at på head to head kan du ikke lage deg en 2.20 meter høy pro som spammer RT og Ronaldo-heelkick serru. Jeg har tid til å slå deg i kveld tenker jeg... Høyden og chippene mine har nok mye å si for de 700 assistene mine ja Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 tending Pear har med andre ord stjålet med seg 3 poeng på overtid i dag, noe å se opp for i videre turneringer En uavgjort eller tap på tomhel så lukter det kanskje gruppeseier likevel. Gratis + på den som skaffer han det. Det ordner jeg lett. Tom spiller som en nisse i sopprus, og det er når han har en god dag.. Har ikke tilgang til boxen i kveld, men knuser'n greit i morra tenker jeg.. Hvem av oss spiller best for klubben sa du? Forskjell på posisjonene og hvor ofte vi spiller samt at på head to head kan du ikke lage deg en 2.20 meter høy pro som spammer RT og Ronaldo-heelkick serru. Jeg har tid til å slå deg i kveld tenker jeg... Høyden og chippene mine har nok mye å si for de 700 assistene mine ja Hmm ser du slo riotlars 6-1. Kanskje du gir meg litt motstand allikevel. Er på utover så bare dult borti meg når du vil tape.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bare til å komme på. Får se om du er like stor i kjeften etter kampene Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen i gruppe A som vil spille? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen i gruppe A som vil spille nå? Er du med Noiz? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 jeg er med jeg, men du er jo tilgjenglig i 3 min om dagen da Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva skjer med at det ikke funker å spille mellom oss a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå