Noiz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Predacton eller eveant94 klar til å spille idag? Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Predacton eller eveant94 klar til å spille idag? Eneste mulighet i dag er i kveld Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Flaks har ingenting med skills å gjøre, jeg skal slutte å tulle rundt fremover.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) petsky-Mister Gnu: 2-0 Mister Gnu-petsky: 1-3 Ronaldo med 4 av 5 mål, 3 mål totalt på dødball og en dårlig Abiati var vel egentli forskjellen i kampene. Luck=Skills greia er fordi jeg alltid får beskjed at jeg har flaks når jeg spiller, noe som egentlig er sant. Endret 4. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) nm Endret 4. oktober 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 petsky-Mister Gnu: 2-0 Mister Gnu-petsky: 1-3 Ronaldo med 4 av 5 mål, 3 mål totalt på dødball og en dårlig Abiati var vel egentli forskjellen i kampene. Luck=Skills greia er fordi jeg alltid får beskjed at jeg har flaks når jeg spiller, noe som egentlig er sant. Njaa, fortjente seierne du, men jeg kom meg på slutten. Må lære meg fifa 11 litt mer - det er et helt annet spill.. Må bruke mer tid og finpusse taktikkene litt og være mindre utålmodig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 er ikke eveant94 aktiv her lenger? Har ikke sett han online eller her. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 TomHel og/eller TendingPear, har dere mulighet for å spille ikveld? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg er også med i kveld TomHel og Leester/TendingPear, klar til å bli ferdig med gruppa. Endret 4. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er med nå, bare gi en lyd her/på xboxen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg er med, logger på nå. Blir vel et lite toppopgjør mellom de som hadde høyest rank på fifa10 online hvis jeg ikke tar feil også. Endret 4. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 JEEEEZ, så ufattelig at det blir en humbug straffe også bomma jeg på de gigantiske på slutten. I den første kampen "ridde" jeg på 1-0, og du hadde muligens fortjent 1-1. Ganske enveiskjørt av begge til tider. Forbanna surt at Drogba var helt på rødt på slutten, når han var alene og ble løpt opp Vant den første og tapte den andre 2-1. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Man vet det er noe galt når Carvalho løper opp Drogba, som i tilegg hadde forsprang. petsky-tomhel:0-1 tomhel-petsky:1-2 Bare for å bekrefte det. For bare håpe noen slår deg i noen kamper ellers ryker gruppeseieren for meg. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 tomhel, skal vi ta vår siste nå? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 er ikke eveant94 aktiv her lenger? Har ikke sett han online eller her. Heihei folkens. Jeg lever. Jeg har bare vært på hyttetur, men jeg er med på spilling i morra fra kl 12-13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 tomhel, skal vi ta vår siste nå? Så på film. Får ta den i kveld. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 tomhel, skal vi ta vår siste nå? Så på film. Får ta den i kveld. Jeg synes du skal gå og legge deg nå, så du er uthvilt når jeg skal grise deg etterpå.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 er ikke eveant94 aktiv her lenger? Har ikke sett han online eller her. Heihei folkens. Jeg lever. Jeg har bare vært på hyttetur, men jeg er med på spilling i morra fra kl 12-13 okei, da er du med på en match senere i dag? Er hjemme fra skolen rundt kl 2! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Riolars 2-3 TendingPear En dødelig effektiv TendingPear var avgjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå