Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skriv hva du ikke skjønner Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Vet ikke hva som feiler han, eller om han nekter på tapet. Endret 22. oktober 2010 av eveant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Først lurte du på når du skulle spille mot petsky, dvs at du mener at du gikk videre. Hvordan skal du spille mot han når du røyk ut? Også har du ikke bekreftet resultatene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Passer i morgen "tidlig"? 12 eller utover? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tror det skal gå fint med rundt 12. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Først lurte du på når du skulle spille mot petsky, dvs at du mener at du gikk videre. Hvordan skal du spille mot han når du røyk ut? Også har du ikke bekreftet resultatene. Jeg har da aldri sagt at jeg har gått videre Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Klar for kamp i morra eller noe, petsky? Dette kan lett tolkes som om du har gått videre, spesielt når du ikke svarer på forespørseler fra meg, Latias eller TomHel. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er vel ikke min feil at dere tolker det feil? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Riolars ka dag passer for deg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Skal jeg starte påmeldingen til neste cup, slik at vi får den i gang med en gang denne slutter? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Er vel ikke min feil at dere tolker det feil? Nei, men hva er det du egentlig spør om i det sitatet mitt. Og det går da ann å svare når vi spør i tråden. Jeg svarte tilogmed at vi sikkert kunne spille dagen etter og at det bare var å ta kontakt, du kunne bare sagt her at det var en missforstelelse. Og i tilegg adda jeg deg på Xbox live som burde vært et hint på at vi hadde missfortått hverandre. Endret 22. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Påmelding til neste cup har startet. Satser på at cupen kan starte med en gang denne blir ferdig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1269676 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har du tid etter klokka tolv idag, eller på formiddagen imorgen? Hvis ikke, søndag Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er vel ikke min feil at dere tolker det feil? Nei, men hva er det du egentlig spør om i det sitatet mitt. Og det går da ann å svare når vi spør i tråden. Jeg svarte tilogmed at vi sikkert kunne spille dagen etter og at det bare var å ta kontakt, du kunne bare sagt her at det var en missforstelelse. Og i tilegg adda jeg deg på Xbox live som burde vært et hint på at vi hadde missfortått hverandre. Ja, det var en missforståelse, sorry hvis jeg uttrykte meg dårlig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Klar jeg, iNoiz oj glemte meg ut, klar enda ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bare gi en lyd når du er klar, Teipball. Skal spille kamp + tippe før det, så spørst om jeg rekker to kamper etter 12. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg forsov meg så våkna ikke før nå, men jeg er klar til kamp nå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 oj glemte meg ut, klar enda ? Mulighet før seks idag? Hvis ikke må vi ta det imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå