Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup I


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Gi en lyd når du vil spill evant94.

Jeg kan nå til helga, kan avtale nærmere. Usikkert om jeg kan i morra.

Jag ringer på fredan, så ses vi på lørdan'?

 

 

Jeg har lyst å være med.. Gleder meg til neste cup begynner :p

YOU ar' so dead!

Lenke til kommentar

Aldri før har jeg vert så forbannet over en fifa kamp før....fy faen

 

Vil ikkje akkurat si at du burde vunnet den kampen med stolpeskuddene. Siste kampen bærer preg av at jeg ga deg en bilett til semifinale..

 

Har hjemme/borte bane noe å si online egentlig? bare lurer:P

Endret av Predacton
Lenke til kommentar

Har hjemme/borte bane noe å si online egentlig? bare lurer:P

I turneringen eller generelt? For turneringens del har det ikke noe å si, det er ikke bortemål som gjelder her. Når det gjelder onlinekamper generelt, så vil hjemmelaget spille på hjemmebane (om jeg er United og spiller hjemme, vil kampen gå på Old Trafford). Hjemmelaget bestemmer også om det skal være lite/mye slitasje på banen, om nettet skal være trekant/firkant og løst/fast. Hjemmelaget bestemmer også hvor mange innbyttere man kan ha tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Du hadde overlegen ballposession i alle kampene, men for eksempel i siste kamp (ekstrakampen) hadde du én sjanse i tverrliggeren på overtid, og 60 % ballinnehav omtrent. Men den siste kamp var det jeg som kjørte, og hadde tosifret sjanser, så merkelig at jeg bare klarte å score ett. Med tanke på at jeg hadde 3 avslutninger i treverket i kampen før, så mener jeg absolutt at jeg burde vunnet, og kun marginer gjorde at de 3 avslutningen ikke gikk inn. Første kampen vant du fullt fortjent :)

Lenke til kommentar

Har hjemme/borte bane noe å si online egentlig? bare lurer:P

I turneringen eller generelt? For turneringens del har det ikke noe å si, det er ikke bortemål som gjelder her. Når det gjelder onlinekamper generelt, så vil hjemmelaget spille på hjemmebane (om jeg er United og spiller hjemme, vil kampen gå på Old Trafford). Hjemmelaget bestemmer også om det skal være lite/mye slitasje på banen, om nettet skal være trekant/firkant og løst/fast. Hjemmelaget bestemmer også hvor mange innbyttere man kan ha tilgjengelig.

jee, men tenkte noe i den retning av at de er litt bedre (som en morale "boost") for å spille hjemme:P

 

Lykke til videre Riolars. Jeg bare hater å tape:P. Men gleder meg til neste cup:)

Lenke til kommentar

Du hadde overlegen ballposession i alle kampene, men for eksempel i siste kamp (ekstrakampen) hadde du én sjanse i tverrliggeren på overtid, og 60 % ballinnehav omtrent. Men den siste kamp var det jeg som kjørte, og hadde tosifret sjanser, så merkelig at jeg bare klarte å score ett. Med tanke på at jeg hadde 3 avslutninger i treverket i kampen før, så mener jeg absolutt at jeg burde vunnet, og kun marginer gjorde at de 3 avslutningen ikke gikk inn. Første kampen vant du fullt fortjent :)

Jau, men hadde en del sjangser i den andre kampen jeg og vettu;).

 

Siste kampen hadde jeg omtrent ingenting offensivt ja, jeg satt å sutret over den forrige kampen fortsatt:P. Som sagt så hater jeg å tape=)

Lenke til kommentar

Sikker på at hjemmelaget kan bestemme hvor mange inbyttere man kan ha tilgjengelige i ranked match? Trodde dette var stilt inn uten muligheter for å endre.

 

Uansett, hvordan blir semifinalene trekt, helt tildfeldig eller er det noe system i det?

Jeg fikk i hvert fall erfare det da jeg spilte cupen på PS3 forleden dag. Når jeg spiller hjemmekamper har jeg 12 (?) innbyttere tilgjengelig, men siden jeg spilte på bortebane hadde jeg bare sju innbyttere. Det som var bittert var at jeg hadde satt Eto'o på benken, men han var ikke blant de sju første på lista. Så jeg fikk ikke byttet inn superreserven min i en kamp jeg virkelig trengte han i. :(

 

Når det gjelder semifinalene, så blir de trukket helt tilfeldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...