Thomas :-) Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg hadde laste red hat 9 fra internett :smile: men hvorfor windows Xp pro FPS er 240 men Red Hat 9 FPS er 480 hvordan red hat 9 støtte mye FPS :o Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Gå og legg deg.. Ingen som tar deg seriøst lenger. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Gå og legg deg.. Ingen som tar deg seriøst lenger. Din selv dust legg deg! :x Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Nå er det sikkert flere enn meg som vil ha bevis på 3d mark scoren som du har fått med ditt fx 5900 kort som du har fått i tyskland i en by du ikke husker navnet på... ikke overklokken ca 28.000 3dMark2001 ca 12.000 3dMark2003 Nei nei du.. du blir ikke tatt mye seriøst nå lenger nei. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Skrivefeil er en ting , men når du lyver så mister folk all respekt for deg . Jeg sier ikke noe på skrivefeilene dine , om de er ekte eller ikke , men når du forer oss med løgn så blir det vanskelig å ta deg seriøst. Om du virkelig har problemer med å skrive så er det greit , men når du lyver om ting som medlemer her kan sjekke opp så har du dummet deg ut. hvis du har løyet om det, så kan det godt hende at folk ikke tror at du har problemer med å skrive heller. Jeg er ikke sur på deg , men jeg føler at mange andre begynner å bli det. Hva med å innrømme at du løy ? kanskje ikke om skrivevanskene , men om dette med geforce kortet. Jeg tror ikke noen her er langsinte og det blir lettere for deg å poste ting hvis folk føler at du er ærlig. Bortsett fra det så ønsker jeg deg lykke til på forumet og at du får det hyggelig i sommerferien. :smile: Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sende en mail for å klare opp i ting å tang EN GANG for ALLE: Viser til din mail av 17. juni om det er vanskeligere for døve å forstå og skrive norsk. Svaret er nei. At det allikevel i enkelte tilfeller er vanskeligere for noen døve, skyldes primært at skoletilbudet for døve for en god del år tilbake var ikke tilpasset døves behov. Når undervisningsformen er på tegnspråk, tilegner døve seg lærestoffet like godt som hørende - også norsk pensumet. Med vennlig hilsen Norges Døveforbund Bjørn A. Kristiansen ...nuff said. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Gå og legg deg.. Ingen som tar deg seriøst lenger. Din selv dust legg deg! :x Nå har du driti-på-draget j.æ.v.l.a fjortiss Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvorfor i svarte ****** kan ikke en jævla op ta banne? blir mer og mer oppgitt over dette forumet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hmm.... Virker litt merkelig dette, vet ikke helt hva jeg skal tro. Men du virker litt tvilsom "Thomas :-)", i og med at du aldri kan svare for deg og har poster med usannt innhold(ingen får 28 000 poeng 2001SE). Beklager "Thomas :-)", men jeg har mistet troen på deg. Det har ingenting med og gjøre at du er døv(hvis du i det hele tatt er døv). Synes en moderator skal ta affère. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Nå er det sikkert flere enn meg som vil ha bevis på 3d mark scoren som du har fått med ditt fx 5900 kort som du har fått i tyskland i en by du ikke husker navnet på... ikke overklokken ca 28.000 3dMark2001 ca 12.000 3dMark2003 Nei nei du.. du blir ikke tatt mye seriøst nå lenger nei. :oops: :oops: lei meg mvh dere får det hyggelig i sommerferien. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du får ikke min sympati, om det er det du er ute etter ved å legge inn en sånn post.. makan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg