Corlan Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror heller ikke det er noe så åpenbart som Aliens. Blir isåfall mektig skuffet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nettopp sett tredje episode og kommer definitivt til å følge serien. Det blir bare bedre og bedre. Og for de som lurer var det ganske lite hopping i tid denne gangen, så det ble lettere å følge med på hva som foregikk. Ikke at det var vanskelig før. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det godt nok til at jeg skal gidde å laste ned episode 3? Blir det enda flere spørsmål? Har egentlig bestemt meg for å vente til 3-4 episoder er ute. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Flere spørsmål? Tja, det er et stort spørsmål, i alle fall... Obs! Diger spoiler! Du husker alle de døde folka i slutten av den andre episoden? De er visst ikke så døde likevel... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Et stort er bedre enn mange små. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ta det med ro, det er en rekke små også. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Venter til det blir kansellert (noe alt jeg ser på blir), så ser jeg alt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det var da svært så skeptisk vi var? Jeg håper virkelig den ikke blir kansellert med det første. Piloten fikk for øvrig 68/100 på Metacriticm, og avisen LA Times sa den var like lovende som Heroes var i sin tid. Det lover jo bra. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Beste nye serien på lenge. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Beste nye serien på lenge. Her har vi en type som må se flere nye serier. The Event er foreløpelig bare en blass Lost-kopi, men det virker i det minste bedre enn Flashforward. Her spiller de tross alt ikke Bob Dylan under actionscener. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Her har vi en type som ikke forstår at hans meninger ikke er fakta. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Et meget interessant bidrag til diskusjonen må jeg si. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ditt innslag var jo mye bedre. Han liker The Event, altså har han ikke sett noen særlig serier? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Syntes dette har lite til felles med Lost. Greit det har flashforward/backward og mysterier, men det var ikke Lost som fant opp det konseptet. Det er en helt annen greie syntes jeg.. Om noe sa minner det meg om 24 og litt Rubicon. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ingen Jack Bauer, ingen 24! Han fyren i The Event kan ikke måle seg med helten! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Beste nye serien på lenge. Her har vi en type som må se flere nye serier. The Event er foreløpelig bare en blass Lost-kopi, men det virker i det minste bedre enn Flashforward. Her spiller de tross alt ikke Bob Dylan under actionscener. Hva mener du den har til felles med Lost da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Synes det virker bra, kommer til å følge denne videre! Jeg var en de som synes det var litt kult med all hoppinga fram og tilbake i første episode, så synes nesten det blei litt for lite denne gangen! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ditt innslag var jo mye bedre. Han liker The Event, altså har han ikke sett noen særlig serier? Jaha, har det plutselig blitt et alvorlig overtramp å tipse medbrukere om å sjekke ut andre, bedre tv-serier av nyere datostempling? Hva mener du den har til felles med Lost da? Her skal du få fire og et halvt stikkord unge mann: Mystikk, konspirasjoner, sci-fi og stor nettverksproduksjon. Selve uttrykket er også veldig likt, men foreløpelig en grå utgave produsert av mindre begavede personer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva mener du den har til felles med Lost da? Her skal du få fire og et halvt stikkord unge mann: Mystikk, konspirasjoner, sci-fi og stor nettverksproduksjon. Så den har mye til felles med X-Files, Fringe, Warehouse 13, Eleventh Hour, Dark Skies, Roswell, Code Red: The Rubicon Conspiracy, Dead Zone og Tomorrow Child? For å nevne noen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei, jeg ser mye serier. Ser også at den ved første øyekast har en del til felles med lost, men synes premissene og setting er mye bedre enn med lost. Av andre nye serier de siste mnd er det stort sett bare Boardwalk Empire jeg synes er bedre og som jeg gleder meg mer til. Prøv å ikke vær så kategorisk. Du fremstår som arrogant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå