Noiz Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Står i første post at me ikkje skal poste spoiler om kommende episoder, men trenger vell ikkje spoilertag for episoder som er sendt i USA. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så jo på andre episode at dei hadde krasjlandet med noe romskip lignende Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Trodde det var at det samme som skjedde med de i "nåtid" skjedde med dem for lenge siden jeg. At flyet (/romskip) ble flyttet. Ikke vet jeg, vil ikke se mer for noen episoder har kommet, så jeg kan se mer på en gang, eller ikke se mer, om ABC eller noen bestemmer seg for å kansellere. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så jo på andre episode at dei hadde krasjlandet med noe romskip lignende Ingen som sa at det var et romskip. Og jeg tror produsentene gjerne vil at folk skal tro det var det. Men det var påfallende at ingenting av farkosten ble filmet under den scenen i alaska. Nesten hundreprosent sikker på at dette ikke er noe så banalt som atter en romvesener som invaderer serie. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 iallefall ikke noen fra DENNE verden da Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jo det tror jeg godt det kan være. Genetisk sett er de som sitter i alaska 99% like mennesker, så opphavet er nok det samme. Spørsmålet gjenstår om det er kloner, tidsreisende, dimensjonsreisende whatever men. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 de har ihvertfall ikke samme blodtyper som oss.om jeg tolket riktig det vi så oss Langley og blodprøva han tok. Tenkte litt på det at det har kommet lengere i utviklinga enn vi har( fysisk og teknologisk, men det krasjet de hadde i Alaska så det ikke ut som restene av vraket var så mer teknologisk avansert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har bare sett første episode så langt, men kommer definitivt til å se mer. Aner ikke om det blir en ny Lost, men det blir i det minste bedre enn Flashforward. Ikke at det er vanskelig. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du sitter ikke akkurat igjen med mindre spørsmål etter en episode Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvorfor er de så greie med de .. spesielle folka som er fanger? Hadde det vært i virkeligheten hadde de vel ikke nølt lenge med å kjøre på med waterboarding.. nå vet ikke jeg om de folka kjenner smerte da men. Han som faka blod og fjerna det på dass så ikke ut til å nyte det, så vil tro de gjør. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du sitter ikke akkurat igjen med mindre spørsmål etter en episode Men til forskjell fra Flashforward er jeg interessert i å se neste episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Aliens eller ikke, de trenger ikke å være aliens heller. Mennesker fra en annen planet? Ehh...jo da blir de jo kanskje aliens alikevel. Episode 2 ga hvertfall mersmak for å si det slik, til tross for mye av det samme som før. Pluss scener nesten blå-kopiert fra Lost(dead bodies, any1?). Clifton Collins Jr. er nok en posetivt tilskudd i casten sammen med D. B. Sweeney(fra Jericho). Mye skuespillere i serien som funker for serien. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvorfor er de så greie med de .. spesielle folka som er fanger? Hadde det vært i virkeligheten hadde de vel ikke nølt lenge med å kjøre på med waterboarding.. nå vet ikke jeg om de folka kjenner smerte da men. Han som faka blod og fjerna det på dass så ikke ut til å nyte det, så vil tro de gjør. Vi får kanskje gjensyn med Jack Bauer? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hvorfor er de så greie med de .. spesielle folka som er fanger? Hadde det vært i virkeligheten hadde de vel ikke nølt lenge med å kjøre på med waterboarding.. nå vet ikke jeg om de folka kjenner smerte da men. Han som faka blod og fjerna det på dass så ikke ut til å nyte det, så vil tro de gjør. Har sett andre episode nå og gleder meg til neste. Hva er det med de spesielle folka? De er ikke mennesker, så hva er de? Aliens? Fraa fremtiden? Fra en annen dimensjon? Neste steg i evolusjonen? Og hvilke motiver har de? Om de har fiendtlige hensikter, hvorfor lot de seg fange og ble sittende i over seksti år? Hvorfor og hvordan klarte noen å stikke av? Hvorfor reddet de presidenten? Hvorfor ble hun dama slettet fra alle systemene og alt det der, så det skal se ut som om hun ikke eksisterer? Er hun også en av dem? Og hvordan forklarer man den scenen på slutten? Aaaah, sitter igjen med alt for mange spørsmål nå. En annen ting å tenke på er at Lost var ganske rett frem i den første sesongen. Vi hadde det monstret vi så vidt fikk se, en isbjørn som presterte å bli drept to sekunder etter at den dukket opp og en luke de brukte halve sesongen på å åpne. Bortsett fra det var det fint lite som ikke kunne forklares. I de siste sesongene tok det helt av med røykmonster, tidsreiser, Jacob og fuglene vet hva. Man skal ikke se bort ifra at noe skjer i The Event i løpet av de neste ti, tolv episodene som endrer alt og lar oss sitte igjen med et svært WTF? Men det kan ende opp som et nytt Flashforward. Uansett skal det mye til for at jeg ikke ser resten av sesongen. Btw de tidshoppene er ikke så vanskelige å følge med på. Man får først noe i nåtid, så hopper de tilbake litt for å forklare noe. Fyren snakket om de andre og at de kan gjøre det meste for å gjemme seg så hoppet det tilbake til han andre fyren jukset med blodet. Fyren snakket om dama som forsvant, og rett etter hoppet det tilbake til båten og da hun dama forsvant, osv. Edit: Skjønt jeg har en teori. Hva om det er to grupper av de folka? Noen av dem prøvde å drepe presidenten, mens den andre gruppen reddet han. Endret 30. september 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Folk med downs er annerledes, men mennesker. Hvorfor kan ikke de i serien være bare litt spesielle? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Fordi DNAet deres er så forskjellig fra vnlige folk. For eksempel har sjimpanser 98% identisk DNA som mennesker. Husker ikke i farten hvor like disse folkene er, men det var ikke mer enn toppen 99%. Kanskje mindre. (det sier de i serien.) Det høres lite ut, men i realiteten er det svært mye. De kunne faktisk genetisk sett ha vært en blanding av mennesker og sjimpanser. I følge ditt eksempel er folk med downs litt annerledes enn vanlige mennesker, men de har likevel 100% identisk DNA. Endret 30. september 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dyr-menneske. Ser ikke helt behovet for aliens. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er da heller ikke bekreftet at de er aliens. Akkurat nå er det nok aliens de fleste tenker, men vi har bare sett to episoder. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det aliens, slutter jeg å se. HVA som helst annet, så ser jeg videre. Liker uforklarelige ting i virkeligheten, men aliens kan holde seg langt unna i TV-serier! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er ikke aliens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå