ErlendRU Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Synes det var en ålreit første episode, men tror de skal holde tunga rett i munnen for at det skal fortsette å holde seg oppe. Kan skli begger veier som andre her sier. Men skal hvertfall følge med litt til! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tengte da mer på "The Event" Hva det faktisk er.. Du gikk ikke Salg & Service-linja på VGS skjønner jeg. "The Event" er lokkemiddelet, det som skal få deg som seer til å komme tilbake hver uke. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så vi må følge med på nye episoder for å finne ut hva serien skal handle om? Det er litt lame syns jeg.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hadde du fulgt med hvis du visste hva serien handler om da? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Nei, serien handler om noe nå, nemlig alt som bygger opp til The Event. En tryllekunstner avslører ikke sitt største triks i åpningsnummeret, en sjonglør starter ikke med 15 appelsiner for å derette redusere antallet, en gourmetkokk serverer ikke desserten først.. ja, jeg kan fore deg med eksempler. Endret 27. september 2010 av KjemikerJon Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, serien handler om noe nå, nemlig alt som bygger opp til The Event. En tryllekunstner avslører ikke sitt største triks i åpningsnummeret, en sjonglør starter ikke med 15 appelsiner for å derette redusere antallet, en gourmetkokk serverer ikke desserten først.. ja, jeg kan fore deg med eksempler. Ja men for pokker da.. Med en tryllekunstner, så handler det om trylling. En sjonglør så handler det om joggling, og kokken så handler det om maaaaaat. Hva handler the event om? For alt jeg vet så kan det handle om jordas undergang, magi, kidnapping, ooosv Den serien pissed me off Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Aliens? Jeg gjetter på Aliens etter å ha sett et jævela fly gått i løse lufta. Dette kan gå så altfor far-fetch fort... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kidnapping? Et fly forsvant i løse lufta.. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om the event, men heller om hvem personene er. Hvem er dama fra fengsel? Hvorfor prøve å drepe presidenten, og hvorfor/hvordan/hvem redde han med å fjerne flyet? Og hvor er det nå? De burde gjøre som 24, og da dobbeltepisode i starten. På grunn av ekstremt mange spørsmål ol., tror jeg jeg venter til minst 5-6 episoder er ute før jeg ser mer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Aliens? Jeg gjetter på Aliens etter å ha sett et jævela fly gått i løse lufta. Dette kan gå så altfor far-fetch fort... Tenkte akkurat det, ble litt drøyt når flyet forsvant. Kan liksom ikke være menneskeskaptehendelser. Kommer til å følge med de neste episodene regner jeg med, men blir det for mye svada så blir det fort slutt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Aliens? Jeg gjetter på Aliens etter å ha sett et jævela fly gått i løse lufta. Dette kan gå så altfor far-fetch fort... Tenkte akkurat det, ble litt drøyt når flyet forsvant. Kan liksom ikke være menneskeskaptehendelser. Kommer til å følge med de neste episodene regner jeg med, men blir det for mye svada så blir det fort slutt. Hvorfor ikke? I FlashForward kunne ca hele verden se fremtiden.. ikkeno aliens der. Noe jeg fant artig var hvor lett secret service ble hacka.. og flyselskapet. Såvidt jeg vet, kan ting implodere i virkeligheten også, kanskje ikke så vanlig, iallefall ikke med et fly i fart, men mulig tror jeg. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg var ikke videre imponert av piloten. Noen gode prestasjoner fra skuespillerne var egentlig det eneste lyspunktet, men det holdt ikke når plotet (or the lack of) ikke fenget. Kan ta seg opp, men blir neppe å se mer før jeg har hørt at det blir bedre. Endret 27. september 2010 av Thommesen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det jeg frykter mest, er ikke at det vil være dårlig, men at det vil bli cancellert etter ca en sesong. Som masse annet ganske bra blir. Irriterende. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 HAHA! Da var det ny episode! ALIENS! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 HAHA! Da var det ny episode! ALIENS! Ikke si det da! Nå kommer ikke jeg til å følge med resten av skoledagen.. vil hjem! (greit nok, har stort sett gått i minecraft men) Btw, kommer de samme tid hele tida? Da kan jeg laste ned mens på skolen, nå må jeg vente minst 15min hjemme før jeg kan se.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er lastbart hver tirsdag Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Oki, da får jeg slutte å slå av PCen mandag kveld. Men, blir å prøve å laste ned fra hotfile elns nå. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Overhodet ikke sikkert det er Aliens . Enig i at det kan virke slik utifra gårsdagens episode, men tror det i stor grad er antagelser fra han sleske i brillene. Heller mye mer mot enten tidsreisende eller noe med paralelle universer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ikke aliens, bare litt spesielle folk. Eneste forskjellige til nå er vel at en av de klarer å trykke bort fly, og ingen av dem blir syneligt påvirket av alderen, og blodet, da han CIA duden måtte fake blodtest. Det er ikke noe merkeligere enn Fringe som jeg nå også ser på, der er det en del spesielle folk, men ikke akuratt aliens.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er dette en spoilerfree tråd eller ikke? Litt greit å vite før jeg kommer med de verste spoilerne Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser du ikke at alt sensitivt til nå er i spoiler? Er ikke det stort nok hint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå