InsertNumLock Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det der med at ingen kan fortelle noe om hva som skjer er litt irriterende til tider. Leila for eksempel. Hun har gått hele livet å trodd at hun var normal, så finner hun plutselig ut at hun er 50 % av noe annet. Og alt hu får i svar er "Im gonna tell you all in time". WTF liksom.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Lost var også gode på slik dialog. En utrolig irriterende måte å hale ut det uungåelige på. Bare to episoder igjen, så kan jeg plassere serien ved siden av kommunismen og hockeysveiser på historiens skraphaug. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Forskjellen, for min del, på The Event og Lost, er at der Lost klarte å gjøre hemmelighetskremmeriet, alle gåtene og de uforklarlige tingene interessante, så greier ikke The Event å engasjere meg på samme måten. Føler nå at jeg skjønner hvordan Lost opplevdes for de som ikke skjønte det geniale og fascinerende med den serien. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Har litt "meh" forhold til denne serien. Serien og konseptet er bra det og jeg ser på det ukentlig, men jeg føler Jason Ritter gjør en dårlig jobb som Sean. Serien har heller ikke noen spesielt spennedes karaktrer synes jeg. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det unge paret (Leila og hva-han-nå-heter) er så latterlig dårlig. De er plastikkfigurer uten noe dybde. Det er som om de er plassert der for å være unge og pene og kule, men det blir bare patetisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nå skjer det hvertfall noe. Ser det bare er én episode igjen av sesong 1. Er det planlagt eller har det blitt kansellert? Noen som har hørt noe om noe sesong 2? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fy faen for en spennende episode uæææææ Denne serien er min nye favoritt!!! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Likte at det endelig ble litt skikkelig action. Eneste jeg sliter litt med å svelge er at ett Apache helikopter trenger 2 min pause mellom hver buss det tok knekken på. I det virkelige liv hadde alle 3 bussene vært fullstendig tilintetgjort i løpet av få sekunder. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nå skjer det hvertfall noe. Ser det bare er én episode igjen av sesong 1. Er det planlagt eller har det blitt kansellert? Noen som har hørt noe om noe sesong 2? De har ikke bestemt om serien får enda en sesong eller ikke, men det er prat om at det er rimelig sikkert at den ikke gjør det pga mangel på seere. Men man vet aldri, Fringe ble renewa og de har mistet seere helt siden sesong 1 og den ble renew for sesong 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det var FOX, The Event går på NBC. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det var FOX, The Event går på NBC. Joda, men det var ikke poenget mitt. Det at serier blir renewa har lite med nettverket å gjøre. Jeg tror ikke Fox har noe større rykte for å renewe serier enn NBC. Poenget var at serier som er mister seere kan fortsatt bli plukket opp for en ny sesong, så man kan aldri si aldri. Men The Event har ikke plukket opp så mange fans som Fringe eller Lost... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jo, det har alltids noe med kanalen å gjøre. Noen av kanalene vil som regel kvitte seg med skip som ikke seiler, andre vil ha de inne litt til for å prøve å pusse dem opp. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvis de bare hadde skrevet det unge paret ut av serien, hadde alt blit så mye bedre. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg syns Sophia er en dårlig skuespiller. Hun har bare ett ansiktsutrykk hele tiden nå, og klarer ikke kommunisere det jeg vil at rollen hennes skal handle om. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IGw4vTjguMQ Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Litt av et lyntog de har fått i Europa. Kom jo fra Frankrike til Murmansk på noen skarve timer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alle plotlinjene er ikke santid med hverandre. Du ser jo det når Sterling er hjemme om natta, og Lydia rett før der går rundt å nynser på lyse dagen. Vicky har vel også tilgang på privatfly, så Frankrike til Murmansk er fint mulig på 3-4 timer. La presidenten dø, la serien hvertfall gå imot den klisjèen hvertfall. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Uff, Sophia er bare så latterlig dårlig å se på. Samme er hun blonde kjæresten som hun holder fanget. Men allikevel var det en veldig spennende episode, og jeg håper det ikke tar for lang tid før visepresidenten blir tatt. Egentlig burde det skje i neste episode allerede. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kunne heller vært bedre om visepresidenten forsetter, og presidenten dør nå. (Har ikke sett dagens) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Synes i grunn serien har tatt seg opp betraktelig over de sist 2-3 episodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå