Cemi Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vet ikke hvorvidt dette er riktig kategori, dersom den skal i et sub-forum under forbruker eller noe sånt, så er det jo bare å beklage Saken er slik at jeg venter en pakke fra Amazon.com. Denne pakken er del to av en ordre som de måtte sende i to pakker så jeg vet at addressen og slikt er korrekt. Tracking informasjonen ser slik ut: September 20, 2010 04:24:00 PM OSLO NO Delivery attempted. Signature is required to complete delivery. Please see carrier notice for next delivery attempt or contact the carrierSeptember 20, 2010 04:24:00 PM OSLO NO Delivery attempted September 20, 2010 09:32:00 AM GARDERMOEN NO Initiated customs clearance process September 20, 2010 09:32:00 AM GARDERMOEN NO Completed customs clearance process September 20, 2010 09:32:00 AM GARDERMOEN NO Initiated customs clearance process September 17, 2010 03:21:00 PM OSLO NO Delivery attempted. Signature is required to complete delivery. Please see carrier notice for next delivery attempt or contact the carrier September 17, 2010 03:21:00 PM OSLO NO --- September 16, 2010 05:44:00 AM OSLO NO Arrival Scan September 13, 2010 10:08:00 PM OSLO NO Incorrect address September 13, 2010 04:57:00 PM OSLO NO Incorrect address September 13, 2010 07:46:00 AM OSLO NO Arrival Scan Noe som jeg synes er utrolig rart, da pakken først og fremst ikke skal til Oslo, så jeg ser ikke hvordan de kan ha prøvd å levere den der. Den 17. da jeg så de hadde vært å levert første gangen, sendte jeg en mail til UPS hvor jeg spurte om de kunne sjekke, og jeg fikk til svar at de hadde prøvd å levere men ingen hadde vært hjemme, og at de ville prøve igjen i dag. Jeg har forsåvidt vært hjemme i hele dag, og ingen har vært her å prøvd å levere noe. Men det rareste synes jeg er at de har prøvd å levere den 3 dager før den kom igjennom tollen? Og under status står det Status: Action required from customer Noen som har noen idé om hva slags "action" jeg må ta? Jeg skjønner ingenting, og Amazon svarer ikke når jeg kontakter kundesupport. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hei, ring UPS, oppgi sporenr og gi de din korrekte adresse - om de har feil i registeret. iom. dette er en pakke fra utlandet, er det svært kostbart om den skulle gå i retur! Her finner du UPS: http://www.ups.com/content/no/no/index.jsx Det kan være du kan endre adresse/leveranseadresse på nettsiden, ev. ringer du de bare. Jeg tror du også kan be de om å sende den til ditt lokale postkontor (du for vel da tollregning i ettertid, om det er noe toll). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå