Gå til innhold

Problemer med levering fra UPS


Cemi

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorvidt dette er riktig kategori, dersom den skal i et sub-forum under forbruker eller noe sånt, så er det jo bare å beklage :)

 

Saken er slik at jeg venter en pakke fra Amazon.com. Denne pakken er del to av en ordre som de måtte sende i to pakker så jeg vet at addressen og slikt er korrekt.

 

Tracking informasjonen ser slik ut:

 

September 20, 2010 04:24:00 PM OSLO NO Delivery attempted. Signature is required to complete delivery. Please see carrier notice for next delivery attempt or contact the carrier

September 20, 2010 04:24:00 PM OSLO NO Delivery attempted

September 20, 2010 09:32:00 AM GARDERMOEN NO Initiated customs clearance process

September 20, 2010 09:32:00 AM GARDERMOEN NO Completed customs clearance process

September 20, 2010 09:32:00 AM GARDERMOEN NO Initiated customs clearance process

September 17, 2010 03:21:00 PM OSLO NO Delivery attempted. Signature is required to complete delivery. Please see carrier notice for next delivery attempt or contact the carrier

September 17, 2010 03:21:00 PM OSLO NO ---

September 16, 2010 05:44:00 AM OSLO NO Arrival Scan

September 13, 2010 10:08:00 PM OSLO NO Incorrect address

September 13, 2010 04:57:00 PM OSLO NO Incorrect address

September 13, 2010 07:46:00 AM OSLO NO Arrival Scan

 

Noe som jeg synes er utrolig rart, da pakken først og fremst ikke skal til Oslo, så jeg ser ikke hvordan de kan ha prøvd å levere den der.

 

Den 17. da jeg så de hadde vært å levert første gangen, sendte jeg en mail til UPS hvor jeg spurte om de kunne sjekke, og jeg fikk til svar at de hadde prøvd å levere men ingen hadde vært hjemme, og at de ville prøve igjen i dag.

 

Jeg har forsåvidt vært hjemme i hele dag, og ingen har vært her å prøvd å levere noe. Men det rareste synes jeg er at de har prøvd å levere den 3 dager før den kom igjennom tollen?

 

Og under status står det

Status: Action required from customer

 

Noen som har noen idé om hva slags "action" jeg må ta? :)

 

Jeg skjønner ingenting, og Amazon svarer ikke når jeg kontakter kundesupport.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, ring UPS, oppgi sporenr og gi de din korrekte adresse - om de har feil i registeret.

iom. dette er en pakke fra utlandet, er det svært kostbart om den skulle gå i retur!

 

Her finner du UPS: http://www.ups.com/content/no/no/index.jsx

 

Det kan være du kan endre adresse/leveranseadresse på nettsiden, ev. ringer du de bare.

Jeg tror du også kan be de om å sende den til ditt lokale postkontor (du for vel da tollregning i ettertid, om det er noe toll).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...