TMB Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Heisann, For litt under 3 måneder siden la jeg inn en brukeromtale av Microsoft SideWinder X4. Denne vises på min profil, men om man går inn på produktet vises den ikke i det hele tatt. Hva kommer dette av? Har riktignok ikke prøvd å legge in fler omtaler, så det kan hende at denne ene er "bugget". Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ser den ikke i oversikten, kan du poste omtalen i denne traaden? Heisann, For litt under 3 måneder siden la jeg inn en brukeromtale av Microsoft SideWinder X4. Denne vises på min profil, men om man går inn på produktet vises den ikke i det hele tatt. Hva kommer dette av? Har riktignok ikke prøvd å legge in fler omtaler, så det kan hende at denne ene er "bugget". Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Her er screenshot. La også nettopp in en omtale til for å teste. Den kommer heller ikke opp på produktside. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Da er dem tydeligvis i systemet, bare ikke paa produktsidene, skal se hva jeg kan faa til. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hei igjen, Den siste ser ut til å virke (X5) men den første (x4) vises fremdeles ikke. Er det kun min bruker som har dette problemet? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg