Sjohej Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hei:) jeg har lyst på dreadlocks. jeg har ganske tykt hår, jeg har også krøller (når jeg får langt hår) har det noe å si? jeg har ikke glatt hår:) takker for svar:D Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nei, skal ikke ha noe å si. Husk å ha langt nok hår (da ser det best ut) og vær OBS på hvor lang tid det tar hos frisøren. Har ikke hatt dreads selv, men kjenner en som har. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 hvor langt hår må jeg ha ca? 2 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 har sikkert langt nok hår nå men er det noen som vet om det går å bruke honning istede for dread wax? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Ja, hvert fall hvis du har spart siden september i 2010. Mitt råd er å ikke gjøre det i det hele tatt, men om du skal gjøre det så gjør det hos en frisør. Frisøren kan nok også svare på alle spørsmålene dine også. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Eey, dreads er hot, i alle fall på noen. Men ja; gjør det hos frisøren. Det tror jeg ville vært det beste. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 problemet er at det ingen afrikanske frisører i nærheten av der jeg bor:S Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Heldigvis så er det jamaicanske og ikke afrikanske frisører som er råe på dreads da. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 der eide jeg meg selv men jaja, har bare vanlige norske frisører i næromerådet:S bor i Mo i Rana:s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå