David92 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Win + L fungerer plutselig ikke lenger, er en bagatell. Men jeg er glad i å kunne logge kjapt ut av brukeren når jeg går fra data'n. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 win+L er da å låse maskinen. Lenke til kommentar
David92 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 win+L er da å låse maskinen. Stemmer det. Har du noen gang brukt "bytt bruker"? Det betyr ikke at du logger av brukeren, men brukeren låses. Altså er det akkurat det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 win+L er da å låse maskinen. Stemmer det. Har du noen gang brukt "bytt bruker"? Det betyr ikke at du logger av brukeren, men brukeren låses. Altså er det akkurat det samme. Jeg bruker ikke bytt bruker da jeg ikke klarer å se behoved for 2 lokale kontoer på min maskin som jeg bruker alene. Lås makinen fungere helt utmerket. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Funker Win + D, Win + E osv? Lenke til kommentar
David92 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Win knappen er faktisk helt dø, hva skjer? =/ Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det har skjedd med meg også, men det funket faktisk etter jeg formaterte... (Til Windows 7, men det er tvilsomt problemet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ps2 eller usb tastatur?? Lenke til kommentar
David92 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 ps2 eller usb tastatur?? usb tastatur. Logitech G15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 ps2 eller usb tastatur?? usb tastatur. Logitech G15 prøv først å bytte usb port. Ikke til den ved siden, men til en annen usb-kanal. Deretter kan du jo prøve å bytte tasttur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå