AvidGamer Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Idag kom meldingen...GOG.com har lagt ned. Dette er rett og slett TRAGISK! Her hadde vi et selskap som tilba 100% DRM fri spill. Du kjøpte, den er DITT! Gode gammle spill, er et uslålig pris! Og vips...er den død. EDIT: Vel, ser ut som de fleste av oss ble lurt. Endret 23. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Forhåpentligvis ikke så lenge. http://www.destructoid.com/gog-com-is-down-don-t-panic-it-s-not-forever-184350.phtml Edit: En link til http://www.joystiq.com/2010/09/19/digital-distribution-retailer-good-old-games-shuts-down/ Endret 20. september 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Det forteller bare at dersom du har kjøpt spill av de skal de sette opp noe sånn at du kan laste spillene ned. Står ikke noe om GOG.com kommer tilbake for å tilby mer spill. Ifølge det de har sakt, skal de videre til andre projekter. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Veldig synd, heldigvis fikk jeg handlet et par spill derfra før det tok slutt. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "The site is a bit of doom and gloom, but it appears that GOG.com isn't gone at all according to PR guy, Tom Ohle, who responded to Destructoid with, "As the message on the site says, this doesn't mean GOG is gone . We'll have more to share in the coming days."" Det står jo ikke direkte at de er borte heller, men "we've decided that GOG.com simply cannot remain in its current form." I alle fall. Jeg håper GOG.com ikke forsvinner. Har ikke brukt de mye selv, men jeg synes det de holdt på med var veldig bra saker. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg ble skikkelig sur og gretten av den nyheten, gog.com var jo desidert den beste digitale spillkjøp siden, det var forsatt et par spill jeg ikke fikk handlet. Og hvor skal jeg liksom få kjøpt de nå? Det er jo ingen andre som tilbyr feks lords of magic. Helvetes jævla faenskap. Endret 20. september 2010 av Crispin Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 hva er grunnen til dette? (orket ikke lese de linkene det ble linka til ) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha det sto jo ikke såååå mye på den linken UPDATE 21.09.2010 We confirm that the official statement from GOG.com's management concerning the ongoing events will take place on Wednesday at 12 p.m. EDT (6 p.m. CET) Venter i stor spenning! 1 Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) http://www.transmisjeonline.pl/gogconference Pfft Ute av Beta, mye større, fremdeles uten DRM Endret 22. september 2010 av Dimas Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nokon som kjem seg inn på den streamen? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nokon som kjem seg inn på den streamen? Funker fint her, men lurer på om det er fult... Er stort sett bare en litt jalla visning av den nye siden. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 NÅ ble jeg glad http://news.bigdownload.com/2010/09/22/gog-com-to-relaunch-with-new-site-and-features/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 websiden er oppdatert, og nå har et nedtelling. Ganske lamt PR stunt egentlig. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 De har ihvertfall oppnådd å sette fyr på diverse forum. Jeg mener det indikerer at stuntet har vært særs vellykket. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Haha ja, jeg har vært aktiv på diverse forumet og slengt rimelig mye med leppa Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Divine Divinity, Interstate 76, Syberia, Den Lengste Reisen, Arcanum, Fallout og Fallout 2.... mmmmmmmmm Endret 23. september 2010 av Lange Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Uhm, for meg som ikke har så altfor mye peiling på dette? Hva er egentlig DRM? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_rights_management Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei det er ikke dødt, bare veldig tregt nå Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det har visst hatt sinnsyk trafikk i dag, stuntet var kanskje teit, men det ser ut til å ha gjort jobben sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå