Gå til innhold

Hvilken av fire utvalgte bærbare Asus (13" - 14")?

Gjest Slettet+1234

7 stemmer

1. 1. Hvilken av disse fire?

• ASUS UL30VT
      2
    • ASUS N82Jv
      3
    • ASUS U35Jc
      1
    • ASUS UL30Jt
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234

En ny bærbar PC skal i hus, og jeg har bestemt meg for en i størrelsen 13" - 14". Etter mye lesing og surfing på nettet har jeg kommet frem til at Asus har de mest aktuelle pc'ene nå ift. mine ønsker.

Jeg vurderer nå en av disse fire; ASUS UL30VT, ASUS N82Jv, ASUS U35Jc og ASUS UL30Jt. Se link for sammenligning; http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=599968&sku=597932&sku=597458&sku=598033.

Men hvilke av disse er det beste kjøpet? Med tanke på pris er det UL30VT som er den mest aktuelle PC'en. Men burde jeg legge på noen lapper og vurdere en av de tre andre?

Bruksområde; Office, Photoshop og vanlig nettsurfing. I tillegg avspilling av HD-filmer på TV via. HDMI. Vil ikke bli brukt som spill-pc.

Kom gjerne med erfaringer med de nevnte PC'ene. Takker for alle tilbakemeldinger :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234

UL30VT virker ut som et godt kjøp. Men legger jeg på en 500-lapp så har jeg N82Jv med HD-grafikkort, bedre webkamera (2 mpx) og DVD-brenner. Dog noe større vekt, men det kan jeg tåle. Noen som har erfaringer med denne (N82Jv)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...