dan83 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er lenge siden jeg har postet noe her, siden jeg får såpass lite respons, men jeg ønsker bare å høre om det er helt nødvendig å fjerne de to bøylene i horisonten på bildene og hvilken versjon som eventuelt er best!? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) jeg likte best v1.. den var mer eventyraktig.. den andre var litt unaturlige farger på, syns jeg... --------- edit: las ikke spørsmålet helt.. nei, ikke _helt_ nødvendig å fjerne bøylene.. men akkurat her kunne jeg tenkt meg at du fjerna de.. Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er egentlig ikke tilhenger av å fjerne elementer i bilder, men de bøyene er faktisk ganske forstyrrende ... Jeg er enig i at fargene er finest i versjon 1. -trygve Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 fjærn de!! brukte du gråfilter? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) brukte du gråfilter? tviler jeg på han gjorde, tipper han hadde liten blender.. bakgrunnen er jo også ganske skarp ................................. men! syns bildene heller litt mot høyre edit: photoshop bekrefter mistanken min Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå