enden Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg sliter med en sur kone for tiden, da mediasenteret plutselig har sluttet å ta opp favorittsåpene hennes. Etter nærmere undersøkelser ser det ut til at omtrent alt hun ser på er merket som reprise av guiden. Jeg mistenker at dette kan ha noe med saken å gjøre, siden MCE ikke er satt opp til å ta opp reprisene. Etter å ha endret den til å ta opp nye og repriser og oppdatert guiden ligger det fremdeles ikke mer i planlagte opptak. Noen andre som har vært borti tilsvarende, og kan bidra med en løsning? Finnes det eventuelt alternative guider som er mer stabile enn den inkluderte for Norge? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er borte i samme problem en gang i blant jeg også. Vet ikke hvorfor, og hvem som er ansvarlige, men nye episoder markeres ofte som repriser i TV guiden. Gjelder både Windows 7 Media Center og Vista Media Center, så feilen ligger i selve guiden. Vet ikke hvem som har ansvaret for å oppdatere den, men det er de man skulle ha snakket med. Jeg må kombinere med at den tar opp repriser + nye, til ca samme klokkeslett. Samt en gang i blant, må jeg legge inn et manuelt opptak til et bestemt tidspunkt, siden den ikke takler å ta opp hverken "reprisen" eller den nye episoden. Og jeg bruker Media Center pcen til alt av TV opptak. Heldigvis ikke ofte det skjer, men det skjer. Akkurat nå sliter min pc med Mythbusters på Discovery. Ikke F, om den skjønner at det er nye episoder på onsdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå